گلایه سحر مرادی کاراته کار ساروی از مسئولین

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری ، هیچ یک از مسئولین نمیداند سحرمرادی از مسابقات اسیایی مالزی برگشته  و این روزها نیازمند توجه مسئولان است و چرا که هیچ مسئولی به این ورزشکار قهرمان توجه نمی کند ؟   به دعوت مادر دلسوز سحر مرادی  افتخار یافتم تا درکنار این ورزشکار  حاضر شوم و […]

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از ساری ، هیچ یک از مسئولین نمیداند سحرمرادی از مسابقات اسیایی مالزی برگشته  و این روزها نیازمند توجه مسئولان است و چرا که هیچ مسئولی به این ورزشکار قهرمان توجه نمی کند ؟

 

به دعوت مادر دلسوز سحر مرادی  افتخار یافتم تا درکنار این ورزشکار  حاضر شوم و بیشتر با این  قهرمان و این رشته ورزشی آشنا شوم و  توانستیم مصاحبه اختصاصی ای انجام دهیم با سحر مرادی قهرمان کاراته  که در ادامه میخوانید:

 

مازنداسپرت ” با سلام  لطفا بیوگرافی خودتون را برای بازدیدکنندگان سایت ما بفرمایید:

سحر مرادی هستم ۱۷ ساله از ساری ، ۱۱ سال دارم کاراته کار می کنم و تا الان مقام های زیادی در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کردم .

مازنداسپرت “چی شد از بین این همه ورزش ها به این رشته روی آوردی ؟

من اوایل در رشته ورزشی ژیمناستیک فعالیت داشتم و چون کلاس های بعدی من کاراته بود به این رشته علاقمند شدم و بعد در این رشته ثبت نام کردم و الان ۱۱ ساله در این رشته فعالیت دارم.

 

مازنداسپرت “در چه مسابقاتی تا به حال شرکت کردید؟

من در مسابقات کشوری خیلی شرکت کردم و اکثرا هم کسب مدال طلا را داشتم بعد در مسابقات بین المللی ارمنستان شرکت کردم و ۲ تا مدال نقره کسب کردم و یک مسابقات بین المللی  بود در باکو که اونجا هم مدال کسب کردم و دراخرین مسابقاتی که چند وقت پیش در کاپ بزرگ مالزی (جام میلو) شرکت کردم مدال برنز مسابقات رو کسب کردم .

مازنداسپرت ” مشوق اصلی شما در این رشته چه کسی بود ؟

مادرم

مازند اسپرت ” تا به حال مشکلی در این رشته ورزشی نداشتید ؟

نه مشکل خاصی نبود فقط مشکلات مالی که تا الان هیچ مسئولی از اداره ورزش و تربیت بدنی به من کمک نکرده .

 

مازند اسپرت “در استان چه کسی از شما حمایت کرد ؟

فقط کمیته امداد امام خمینی به من کمک کرد تا در مسابقات شرکت کنم .چون هزینه ها به عهده خودم بود و چون عضوتیم ملی نیستم  به همین خاطر هیچ مسئولی در اداره ورزش به من کمک نکرد .

مازنداسپرت “تا به حال زیرنظر چه مربیانی کار کردید ؟

من از ابتدا تا الان زیر نظر ۲ مربی  کار کرده ام سرکار خانم زهرا غلام زاده  و سرکار خانم مرضیه غلام زاده  که چندین سال هست که در باشگاه جاوید و باشگاه امیر کار می کنم .

مازنداسپرت ” اگر صحبتی با مسئولین ورزشی استان دارید می شنویم ؟

فقط از مسئولین استانی می خوام برای ورزشکاران خودشون ارزش قائل بشن و وقتی قهرمان اونها بعد از مسابقات به شهر خودش باز می گرده حداقل تشکر و قدردانی خالی انجام بدند که تا الان هیچ گونه صورتی نگرفته است فقط کاظمی، مقدسی و آزادی برای استقبال از من اومدند .

 

 

 

 

مازنداسپرت “در مسابقات که در مالزی برگزار شد سطح مسابقات در چه حدی بود ؟

سطح مسابقات خیلی بالا بود .حدود ۲۵ الی ۳۰ کشور شرکت کرده بودند  که ایران در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت .

مازنداسپرت :صحبت پایانی ؟

من فقط می خواستم از مربیانم تشکر کنم وعللخصوص مشوق و همراه من مادرم تشکر کنم و دستش رو ببوسم که خیلی از من حمایت می کند .و از شما اقای قربانی  سردبیر سایت و همکارانتون در سایت مازنداسپرت تشکر میکنم  .