کناره‌گیری عرض پیما از قضاوت در لیگ برتر

وحید عرض پیما تنها داور حاضر در جام جهانی از قضاوت در لیگ برتر کناره‌گیری کرد به گزارش مازنداسپرت ؛ وحید عرض پیما، داور بین‌المللی فوتسال ایران که برای قضاوت جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا انتخاب شده است، از قضاوت در لیگ برتر ایران کناره‌گیری کرد. وی که تنها نماینده داوری ایران در جام جهانی است، هفته‌ گذشته به […]

وحید عرض پیما تنها داور حاضر در جام جهانی از قضاوت در لیگ برتر کناره‌گیری کرد

عرض-پیما.jpg

به گزارش مازنداسپرت ؛ وحید عرض پیما، داور بین‌المللی فوتسال ایران که برای قضاوت جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا انتخاب شده است، از قضاوت در لیگ برتر ایران کناره‌گیری کرد.

وی که تنها نماینده داوری ایران در جام جهانی است، هفته‌ گذشته به دلایل نامعلومی که به نظر می‌رسد اشتباهی نیز بوده از سوی کمیته‌ داوران محروم شد.

محرومیت عرض پیما در کنار داوران تحریم کننده اسپانسر سازمان لیگ بوده است، این در حالی است که عرض پیما به دلیل همرنگی پیراهن داوران با بازیکنان و کادرفنی  از لباس دومش استفاده کرده است. با این حال  از قضاوت در لیگ محروم شده است.

هر چند که علیرضا اسدی ، دبیر کل فدراسیون فوتبال محرومیت داوران را رد کرده، اما مسئول چینش داوران فوتسال هیچ کدام از آنهایی که در هفته‌ اول قضاوت کرده‌اند را برای هفته‌ دوم انتخاب نکرده است و شنیده می‌شود این روند تا هفته‌ چهارم نیز ادامه خواهد داشت.

عرض پیما خبر کناره‌گیری از قضاوت در لیگ برتر را تایید کرد و اظهار کرد که می‌خواهد تمام تمرکزش را به دور از حواشی برای آماده شدن جهت حضور در جام جهانی کلمبیا بگذارد.