گل‌محمدی پاسخ آذری را این‌گونه داد!

یحیی گل محمدی با انتشار عکسی در اینستاگرامش پاسخ سعید آذری را دادیحیی گل محمدی با انتشار عکسی در اینستاگرامش پاسخ سعید آذری را داد  به گزارش  مازنداسپرت ؛ بحث و دعوای اینستاگرامی سعید آذری و یحیی گل محمدی کم کم به جاهای باریک رسیده است. پس از اینکه شب گذشته مدیرعامل ذوب آهن در […]

 به گزارش  مازنداسپرت ؛ بحث و دعوای اینستاگرامی سعید آذری و یحیی گل محمدی کم کم به جاهای باریک رسیده است. پس از اینکه شب گذشته مدیرعامل ذوب آهن در اینستاگرامش با انتشار پستی نوشته بود: «سال ها برای پیشرفت آدم ها تلاش صادقانه می کنی، پاشون می ایستی و نمیذاری آسیبی بهشون برسه ولی وقتی موفق میشن تازه نقاب از چهره اصلی اونا می افته و ماهیت اصلی خودشون را نمایان می کنن. تو ضرر نکردی، نباختی، بالاسری میدونه و خود اونا و کسایی که میخوان واقعا بدونن. پس ادامه بده به راهت، مواظب باش بی معرفتا اصول و فلسفه زندگیت رو ازت نگیرن، خوبی کن هرچند امروز خریدارش کمه …» یحیی گل محمدی هم با انتشار پستی پاسخ او را اینگونه داد: «بعضی ها تا دیروز به خاطر موندن در لیگ همدیگرو بغل می کردن و اشک میریختن ولی امروز وقتی قهرمانشون میکنی شاخ میشن!»


به نظر می رسد با این ماجراها دیگر داستان همکاری یحیی گل محمدی و ذوب آهن به پایان راه خود رسیده باشد. 
البته ساعتی بعد از انتشار پست و نقل این پست در خبرگزاری های مختلف یحیی این پست را از اینستاگرامش حذف کرد. نزدیکان به باگاه اعتقاد دارند دعوای بچگانه بین گل محمدی و آذری بزودی به پایان می رسد البته این دو خیلی از سدهای پشت سرشان را در این یکی ،دو روز ویران کرده اند.