نوازی: برخی بازیکنان استقلال با غرور در میدان حاضر شده بودند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هنوز ناهماهنگ است و برخی از بازیکنان این تیم مقابل صنعت نفت با غرور در میدان حاضر شده بودند. بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هنوز ناهماهنگ است و برخی از بازیکنان این تیم مقابل صنعت نفت با غرور در میدان حاضر شده بودند. به گزارش مازنداسپرت ؛  […]

نوازی-برخی-بازیکنان-استقلال-با-غرور-در-میدان-حاضر-شده-بودند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هنوز ناهماهنگ است و برخی از بازیکنان این تیم مقابل صنعت نفت با غرور در میدان حاضر شده بودند. بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هنوز ناهماهنگ است و برخی از بازیکنان این تیم مقابل صنعت نفت با غرور در میدان حاضر شده بودند.

به گزارش مازنداسپرت ؛  محمد نوازی پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: احساس می‌کنم هنوز بازیکنان کمی ناهماهنگ هستند،‌ البته برخی از آنها هم با غرور در زمین حضور داشتند.

وی در مورد اینکه استقلال از سه بازی یک امتیاز کسب کرده، خاطرنشان کرد: به‌هرحال شرایط بازی‌ها را مشاهده می‌کنید، باید استقلال به هماهنگی لازم برسد تا بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه آبی‌پوشان در حالی به بدنسازی ایراد می‌گیرند که سایر تیم‌ها هم این دوران را گذرانده‌اند، گفت: به هر حال یکی از این مشکلات می‌تواند این موضوع باشد در شروع بازی‌ها قرار داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر شویم.

نوازی در مورد اینکه به نظر می‌رسید منصوریان از ابتدای بازی استرس داشته، گفت: منصوریان همیشه این‌گونه بوده است، استرس چه چیزی است؟!‌ او سیستم‌اش این‌گونه است.