حاشیه دیدار سیاه‌جامگان ـ سایپاشعار هواداران مشهدی علیه سیاه‌جامگان/ مدافع سابق پرسپولیس نیمکت‌نشین شد

  هواداران تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از شکست این تیم مقابل سایپا در هفته سوم لیگ برتر علیه بازیکنان شعار سر دادند.   به گزارش مازند اسپرت؛ دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و سایپا در هفته سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد با حضور حدود ۳هزار تماشاگر آغاز شد که […]

 

خبرگزاری فارس: شعار هواداران مشهدی علیه سیاه‌جامگان/ مدافع سابق پرسپولیس نیمکت‌نشین شد

هواداران تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از شکست این تیم مقابل سایپا در هفته سوم لیگ برتر علیه بازیکنان شعار سر دادند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و سایپا در هفته سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد با حضور حدود ۳هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان شاگردان حسین فرکی با نتیجه دو بر صفر مقابل میزبان خود به برتری رسیدند.

* پیش از این شروع بازی به علت شهادت رجب محمدزاده یک دقیقه سکوت صورت گرفت.

* به علت نزدیکی روز خبرنگار رئیس هیأت فوتبال استان خراسان با حضور در جایگاه اصحاب رسانه با اهدای شاخه گلی این روز را به آنها تبریک گرفت. نکته جالب این بود که در همین هنگام تیم سایپا به گل اول بازی دست یافت.

* هواداران سیاه‌جامگان طاقت اولین باخت تیمشان در لیگ برتر را نداشتند و پس از این شکست شعارهایی را علیه بازیکنان این تیم سر دادند. آنها همیچنین علیه مهدی ترابی بازیکن سایپا شعار سر دادند.

*هواداران سیاه‌جامگان در اعتراض به عملکرد بازیکنان زودتر ورزشگاه را ترک کردند.

* در این دیدار رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس نیمکت‌نشین بود و حسین بادامکی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود./فارس