زیدان: عجله ای برای بازگشت رونالدو نیست

به گزارش مازند اسپرت؛ رونالدو در دیدار فینال یورو ۲۰۱۶ دچار مصدومیت شد و در حالی که هنوز در تعطیلات به سر می‌برد، نتوانسته از مصدومیت ریکاوری کند. انتظار می‌رود رونالدو بازی های اول لالیگا را نیز از دست بدهد و حال زیدان مدعی شد که عجله ای برای بازگشت او وجود ندارد. او گفت:” در […]

به گزارش مازند اسپرت؛ رونالدو در دیدار فینال یورو ۲۰۱۶ دچار مصدومیت شد و در حالی که هنوز در تعطیلات به سر می‌برد، نتوانسته از مصدومیت ریکاوری کند. انتظار می‌رود رونالدو بازی های اول لالیگا را نیز از دست بدهد و حال زیدان مدعی شد که عجله ای برای بازگشت او وجود ندارد.

او گفت:” در حال حاضر رونالدو مصدوم است. مشخصا دوست داریم به تمرینات برگردد ولی باید صبور باشیم. او به زودی به مادرید بازخواهد گشت. او همیشه کریستیانو است. بازیکن دیگری نخواهید دید. او همیشه کریستیانو بوده و بازیکن مهمی برای رئال است. روزی مثل دیگران متوقف خواهد شد ولی او در حال حاضر با ماست و خیلی خوب است که با ماست.”

زیدان درباره عملکرد تیمش در پیش فصل گفت:” در مجموع از عملکردامن در پیش فصل راضی هستم و تلاش خوبی انجام داده ایم.”

رونی درباره خامس رودریگس و عملکردش مقابل بایرن گفت:” او خوب کار کرد و خوشحالم که او را در اختیار دارید. تیم در ۴۵ دقیقه اول با حضور مودریچ و راموس ریتم خوبی داشت. خامس با ماست و تیم ما به تلاش ادامه خواهد داد و سعی می‌کنیم بهتر و بهتر شویم.