محمد اقاجانپور بازیکن بابلی تیم ملی جوانان به الومینیوم اراک پیوست + عکس

محمد اقاجانپور که فوتبال خود را از تیم ایلیا بابل با مدیریت عادل قاسمیان و زیر نظر مصیب خاکی اغاز کرد و رده نونهالان،نوجوانان و جوانان برای این  تیم بازی کرد. به گزارش مازند اسپرت؛محمد اقاجانپور از بازیکنان خوب تیم ایلیا بود.در سال دوم جوانان فوتبال خود را در  باشگاه بهارنارنج بابل که مدیریت فنی […]

محمد اقاجانپور که فوتبال خود را از تیم ایلیا بابل با مدیریت عادل قاسمیان و زیر نظر مصیب خاکی اغاز کرد و رده نونهالان،نوجوانان و جوانان برای این  تیم بازی کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛محمد اقاجانپور از بازیکنان خوب تیم ایلیا بود.در سال دوم جوانان فوتبال خود را در  باشگاه بهارنارنج بابل که مدیریت فنی آن برعهده محمود تابی بود و زیر نظر مهدی غلام نیا و علی منعمی در لیگ دسته اول کشور دنبال کرد.
در ادامه بعد از پایان مسابقات راهی تهران شد و با عقد قراردادی به تیم جوانان پیکان پیکان پیوست که در نیم فصل با پیشنهادی از سوی جوانان سایپا روبرو شد و با دریافت رضایتنامه از باشگاه پیکان به سایپا پیوست.
در ادامه مسابقات با پیراهن سایپا بود که بازی این بازیکن به دل سرمربی تیم ملی جوانان اقای امیرحسین پیروانی نشست و او را به تیم ملی دعوت کرد و چند اردو خارجی هم از جمله اردو المان را در کارنامه خود دارد.
در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال چند پیشنهاد از تیم های مختلف داشت که در اخر تصمیم گرفت به تیم الومینقوم اراکی بپیوندد که هدایت ان در این فصل بر عهده داوود مهابادی می باشد.

 

photo 2016 08 02 23 13 49