رونی: پوگبا در تمرینات تکل های خشنی می زند

پل پوگبا پس از چهار سال در آستانه بازگشت به اولدترافورد قراردارد. وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد به خوبی دوران حضور رونی در شیاطین سرخ را به یاد دارد.پل پوگبا پس از چهار سال در آستانه بازگشت به اولدترافورد قراردارد. وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد به خوبی دوران حضور رونی در شیاطین سرخ را به یاد دارد. […]

پل پوگبا پس از چهار سال در آستانه بازگشت به اولدترافورد قراردارد. وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد به خوبی دوران حضور رونی در شیاطین سرخ را به یاد دارد.پل پوگبا پس از چهار سال در آستانه بازگشت به اولدترافورد قراردارد. وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد به خوبی دوران حضور رونی در شیاطین سرخ را به یاد دارد.

به گزارش مازنداسپرت؛ وین رونی در مصاحبه با دیلی میل گفت:”از پوگبا تکلهای خشنش را به یاد دارم. از آن دست بازیکنانی است که وقتی با او تمرین می کنی باید احتمال مصدوم شدنت را هم در نظر بگیری. او به سمت زانویت یورش می برد و ممکن است مصدومت کند. فکر نمی کنم که این کارش عمدی باشد اما آن را انجام می دهد.”

ستاره یونایتد افزود:”البته من مشکلی با خشونت و جدیت در تمرینات ندارم. او تکنیک بالایی دارد و پس از جدایی از ایتالیا بهتر شده است. امیدوارم که توانایی هایش را ثابت کند.”