سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان ما در مسابقات ویلیام جونز عالی کار کردند و بیش از توانایی خود ظاهر شدند.

  سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان ما در مسابقات ویلیام جونز عالی کار کردند و بیش از توانایی خود ظاهر شدند.   به گزارش مازنداسپرت؛ مهران سررشته در گفت‌وگویی در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات ویلیام جونز تایوان اظهار داشت: بچه‌های ما در این رقابت‌ها به جز بازی با کره بسیار عالی کار […]

 

خبرگزاری فارس: عملکرد بازیکنان جوان ما در ویلیام جونز عالی بود/ مقابل تایوان ما را بازنده کردند

سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان ما در مسابقات ویلیام جونز عالی کار کردند و بیش از توانایی خود ظاهر شدند.

 

به گزارش مازنداسپرت؛ مهران سررشته در گفت‌وگویی در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات ویلیام جونز تایوان اظهار داشت: بچه‌های ما در این رقابت‌ها به جز بازی با کره بسیار عالی کار کردند و برخی نفرات ما واقعاً بیش از توانایی‌شان جنگیدند. فکر می‌کنم برای تیم منتخب یکی، دو بازیکن ما مانند بهنام یخچالی و روزبه ارغوان انتخاب شوند.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما در این رقابت‌ها بازی با کره بود؛ هرچند بازی را خوب شروع کردیم، اما بد به پایان رساندیم، در آن مسابقه حق‌مان شکست بود.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در مورد عملکرد داوران در دیدار با تایوان الف گفت: در این مسابقه خیلی خوب بودیم اما داوران رسماً ما را بازنده کردند، قضاوت اصلا خوب نبود.

سررشته با اشاره به حضور نماینده فیلیپین با بازیکنان آمریکایی گفت: این تیم در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسید و به جرأت می‌گویم تنها تیمی بودیم که تا لحظات آخر مساوی پیش رفتیم، حتی ما برای این مسابقه هیچ‌یک از نفرات اصلی‌مان را هم به میدان نفرستادیم.

به گزارش فارس تیم ملی بسکتبال کشورمان که با ترکیب نفرات جوان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود با ۵ برد و ۳ باخت، به عنوان چهارم دست یافت./فارس