مازندران استان ویژه ورزش کشور است، اما اعتباراتش ویژه نیست

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه شورای معاونین اداره کل گفت: مازندران از استانهای ویژه ورزش کشور است، اما اعتباراتش ویژه نیست      به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین زادگان در این نشست با بیان اینکه مازندران از استانهای ویژه کشور است اما اعتباراتش ویژه نیست، بیان داشت: با همه کمبودها عملکرد بسیار خوبی داشتیم […]


جهت مشاهده تصوير در اندازه واقعي كليك كنيد. مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه شورای معاونین اداره کل گفت: مازندران از استانهای ویژه ورزش کشور است، اما اعتباراتش ویژه نیست

    

به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین زادگان در این نشست با بیان اینکه مازندران از استانهای ویژه کشور است اما اعتباراتش ویژه نیست، بیان داشت: با همه کمبودها عملکرد بسیار خوبی داشتیم که در حوزه های مختلف از برترین های وزارت بودیم.

وی با اشاره به حضور ۱۳ ورزشکار مازنی در المپیک ریو، و ۶ ورزشکار در پاراالمپیک تصریح کرد: مازندران نگین ورزش کشور بوده و در حال حاضر با توجه به حضور متعدد ورزشکاران مازنی در المپیک ریو فضای استان کاملا المپیکی است.

حسین زادگان با بیان اینکه ورزشکاران مازنی در المپیک ریو جهت کسب مدال شانس زیادی نسبت به دیگر ورزشکاران کشورمان دارند، اذعان داشت: با همکاری استانداری مراسم بدرقه ورزشکاران مازنی در المپیک ریو در تهران برگزار شد که این مراسم می تواند در ایجاد روحیه و انگیزه تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه با جدیت تمام پیگیر مطالبات ورزش استان در بحث پروژه های عمرانی هستیم افزود: حدود ۱۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها حدود ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه ورزش مازندران به عنوان اولین دستگاه اجرایی استان بود که جلسه با مجمع نمایندگان را برگزار نمود، گفت: مقدمات سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران مهیا است و دکتر گودرزی جهت کلنگ زنی سالن ۵ هزار نفری در شهرستان جویبار پایتخت کشتی جهان به مازندران خواهند آمد.