سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز: با تفکر بازیکنانم برنده از ساری خارج شدیم

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از برد مقابل شهروند ساری گفت: بازی برابر شهروند ساری سختی بود ولی با تفکر بازیکنانم برنده از ساری خارج شدیم. به گزارش مازند اسپرت؛کیارش علاسوند امشب در گفت‌وگویی پس از برد ارزشمند مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی برای هر تیمی در ساری سخت است اما […]

خبرگزاری فارس: با تفکر بازیکنانم برنده از ساری خارج شدیم

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از برد مقابل شهروند ساری گفت: بازی برابر شهروند ساری سختی بود ولی با تفکر بازیکنانم برنده از ساری خارج شدیم.

به گزارش مازند اسپرت؛کیارش علاسوند امشب در گفت‌وگویی پس از برد ارزشمند مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی برای هر تیمی در ساری سخت است اما امروز با تفکر و هوشیاری بازیکنانم موفق شدیم برنده از ساری خارج شویم.

وی با بیان اینکه شهروند ساری یکی از تیم‌های پرتماشاگر لیگ است، اظهار کرد: جو بازی و سالن طوری بود که با تشویق تماشاگران ساروی در همان ابتدا بازی، گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز تصریح کرد: پس از دریافت گل با توجه به نکاتی که اشاره شد بازیکنان به خود آمدند و موفق شدند گل‌های متعددی به ثمر برسانند و به سه امتیاز باارزش در نخستین گام برسند.

علاسوند با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری با بازیکنان جوان و جویای نام پا به مسابقات گذاشت، یادآور شد: در لیگ‌های گذشته نیز شرکت ملی حفاری اهواز همیشه جزو ۶ تیم بالای جدول بود و امسال هم همین برنامه را داریم.

وی در پایان افزود: تیم‌های خوبی در لیگ امسال حضور دارند، تازه آغاز لیگ است و قضاوت درباره نتایج تیم‌ها زود است.

به گزارش فارس، تیم شرکت ملی حفاری اهواز در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد، میزبان خود شهروند ساری ۴ بر ۳ شکست دهد.