سرمربی فوتسال شهروند ساری: شهروند مستحق باخت نبود

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره بازی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز گفت: مستحق باخت نبودیم. به گزارش مازند اسپرت؛علیرضا رعدی پس از باخت مقابل شرکت ملی حفاری اهواز اظهار کرد: بازی خوبی از سوی بازیکنان دو تیم شاهد بودیم و بازیکنانم مستحق باخت در این بازی خانگی نبودند. وی با اشاره به اینکه امروز […]

خبرگزاری فارس: شهروند مستحق باخت نبود / برای رسیدن به بالای جدول امیدواریم

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره بازی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز گفت: مستحق باخت نبودیم.

به گزارش مازند اسپرت؛علیرضا رعدی پس از باخت مقابل شرکت ملی حفاری اهواز اظهار کرد: بازی خوبی از سوی بازیکنان دو تیم شاهد بودیم و بازیکنانم مستحق باخت در این بازی خانگی نبودند.

وی با اشاره به اینکه امروز توپ و میدان با ما یار نبود، تصریح کرد: فرصت‌های زیاد گلزنی را در هر دو نیمه از دادیم ولی فرصت‌های تیم مقابل به گل تبدیل شد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه سه، چهار بار توپ ما دیرک دروازه حریف برخورد کرد، یادآور شد: از این باخت باید درس‌های زیادی آموخت، زیرا در خانه آن هم در حضور تماشاگران پرشور نباید به هیچ حریف باج داد.

رعدی گفت: شرمنده هواداران شدیم ولی اعلام می‌کنم تازه هفته نخست مسابقات است و در بازی‌های آینده جبران می‌شود و برای رسیدن به بالای جدول امیدواریم.

وی درباره خستگی و عدم آمادگی بازیکنانش افزود: تیم ملی حفاری اهواز از تیم‌های خوب و با تجربه لیگ است و همیشه خود را به عنوان مدعی لیگ نشان داد.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم شهروند ساری در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور در خانه ۴ بر ۳ مغلوب شرکت ملی حفاری اهواز شد.