راهیابی تیم والیبال پسران دانشگاه علوم پزشکی مازندران به المپیاد دانشجویی

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راهیابی تیم والیبال پسران دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مسابقات المپیاد دانشجویی خبر داد و گفت: مازندران در جمع ۱۶ تیم راه‌یافته به این مسابقات قرار دارد. به گزارش مازند اسپرت؛جعفر حبیبیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم والیبال منتخب دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مسابقات دوازدهمین […]

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راهیابی تیم والیبال پسران دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مسابقات المپیاد دانشجویی خبر داد و گفت: مازندران در جمع ۱۶ تیم راه‌یافته به این مسابقات قرار دارد.

به گزارش مازند اسپرت؛جعفر حبیبیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم والیبال منتخب دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مسابقات دوازدهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور راه یافت.

وی با بیان اینکه مسابقات ورودی از ۴ تا ۶ مرداد ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با شرکت ۲۴ دانشگاه در هشت گروه سه تیمی برگزار شد، افزود: در نخستین روز از مسابقات، دانشگاه مازندران که با علوم پزشکی بهزیستی تهران و هرمزگان هم‌گروه بود، توانست از سد حریفان خود بگذرد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تیم والیبال دانشجویان پسر این دانشگاه در مرحله حذفی مقابل علوم پزشکی قزوین با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

این مسؤول بیان کرد: پیروزی شایسته تیم والیبال مازندران در مقابل تیم‎های قدرتمند کاشان و اهواز، این تیم را به مرحله نهایی رساند.

حبیبیان ادامه داد: منتخب والیبال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اقتدار پا به بازی فینال گذاشت، اما نتیجه را در یک بازی سنگین و جذاب به علوم پزشکی مشهد واگذار کرد.

وی اظهار کرد: دیدار نهایی، رقابت جذابی بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، در نهایت نیز علوم پزشکی مشهد با نتیجه ۲۳ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۸ به پیروزی رسید و تکلیف چهار تیم صعودکننده به المپیاد دانشجویی دانشگاه‎های علوم پزشکی در این مرحله شامل مشهد، مازندران، اهواز و دانشگاه بهزیستی مشخص شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ در مجموع، ۱۶ تیم والیبال از دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق مختلف کشور به مسابقات المپیاد دانشجویان علوم پزشکی در اصفهان راه یافتند.