مقامات برزیل کمیته برگزاری بازی‌های ریو را جریمه کردند/بولت به ریو رسید

مقامات برزیلی کمیته برگزارکننده بازی‌های ریو را به دلیل عدم انجام تعهدات جریمه کردند. به گزارش مازند اسپرت؛دهکده ورزشکاران ریو از روز یکشنبه افتتاح شد، اما به دلیل مشکلاتی که ساختمان‌ها داشتند تعدادی از کشورها از حضور در این دهکده خودداری کردند. مقامات برزیلی نیز به خاطر عدم تعهدی که کمیته برگزاری بازی‌ها داشتند، آنها […]

خبرگزاری فارس: مقامات برزیل کمیته برگزاری بازی‌های ریو را جریمه کردند/بولت به ریو رسید

مقامات برزیلی کمیته برگزارکننده بازی‌های ریو را به دلیل عدم انجام تعهدات جریمه کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛دهکده ورزشکاران ریو از روز یکشنبه افتتاح شد، اما به دلیل مشکلاتی که ساختمان‌ها داشتند تعدادی از کشورها از حضور در این دهکده خودداری کردند. مقامات برزیلی نیز به خاطر عدم تعهدی که کمیته برگزاری بازی‌ها داشتند، آنها را جریمه کرد. 

* حضور ۴ بدمینتون باز روسی در ریو

فدراسیون جهانی بدمینتون با حضور ۴ ورزشکار روس در بازی‌های ریو موافقت کرد. پیش از این اعلام شده بود تیراندازان و ژیمناست‌های روسیه هم مشکلی برای حضور در این بازی‌ها ندارند.

* اسطوره دوومیدانی جهان به ریو رسید

یوسین بولت قهرمان دوومیدانی جهان و المپیک که در بازی‌های ۲۰۱۲ لندن موفق به کسب ۳ مدال طلا شده بود یک هفته قبل از مراسم افتتاحیه به ریو رسید. این دوومیدانی‌کار جامائیکایی بعد از آسیب‌دیدگی که داشت در مونیخ ریکاوری کرد. وی رکورددار ماده‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر جهان است.

انتهای پیام/ا