فوتبالیست قدیمی فوتبال اظهار داشت : شموشک همیشه زنده است و هیچ وقت از یادها نخواهد رفت

فوتبالیست سابق مازندران گفت : خوشحالم از اینکه بعد از گذشت چندین سال همچنان یادو خاطره مرحوم درویش زنده نگه داشته میشود. به گزارش مازند اسپرت؛در حاشیه همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر ، حسین یزدانی فوتبالیست اسبق فوتبال مازندران که سابقه ی حضور در تیم شموشک را داشت در جمع […]

41فوتبالیست سابق مازندران گفت : خوشحالم از اینکه بعد از گذشت چندین سال همچنان یادو خاطره مرحوم درویش زنده نگه داشته میشود.

به گزارش مازند اسپرت؛در حاشیه همایش یادبود و رونمایی از تندیس بنیانگذار باشگاه شموشک نوشهر ، حسین یزدانی فوتبالیست اسبق فوتبال مازندران که سابقه ی حضور در تیم شموشک را داشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : شموشک همیشه زنده است و هیچ وقت از یادها نخواهد رفت .

وی ادامه داد : مدت زمان کوتاهی در این تیم حضور داشتم اما در همان مدت کوتاه درس های بزرگی از مدیریت مهندس درویش یاد گرفتم .

وی با بیان خاطره ای از مهندس درویش اظهار داشت : یادم میاید یک روزی یکی از شرکت های بزرگ تبلیغاتی قصد تبلیغات بر روی پیراهن شموشک را داشت اما به دلیل اینکه نام شموشک جلو میراهن تیم بود مهندس ترجیح داد فقط نام شموشک باشد و اجازه تبلیغ بر جلوی پیراهن را نداد .

یزدانی افزود: مهندس درویش همیشه دوست داشت نام شموشک زنده بماند و به همین منظور از تمامی مسئولین خواستارم این تیم را احیا کنند .

این بازیکن قدیمی فوتبال مازندران در پایان گفت : خوشحالم در این مراسم حضور دارم و با این حرکت بسیار زیبا امیدوارم راه برای احیای شموشک باز شود و شموشک و غرب استان دوباره جان تازه ای به فوتبال مازندران  بدهد .