معاون مالی وزیر ورزش گفت: در صورت دریافت مستندات، ورزشکارانی که از المپیک لندن به مدال رسیده‌اند پاداش خود را دریافت می‌کنند.

  معاون مالی وزیر ورزش گفت: در صورت دریافت مستندات، ورزشکارانی که از المپیک لندن به مدال رسیده‌اند پاداش خود را دریافت می‌کنند.   به گزارش مازنداسپرت ؛ شب گذشته با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ۱۱ وزنه‌بردار المپیک لندن، سعید محمدپور در دسته ۹۴ کیلو که به عنوان پنجمی رسیده بود به مدال نقره دست پیدا […]

 

خبرگزاری فارس: مابه‌التفاوت پاداش مدال‌آوران المپیک لندن پرداخت می‌شود

معاون مالی وزیر ورزش گفت: در صورت دریافت مستندات، ورزشکارانی که از المپیک لندن به مدال رسیده‌اند پاداش خود را دریافت می‌کنند.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ شب گذشته با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ۱۱ وزنه‌بردار المپیک لندن، سعید محمدپور در دسته ۹۴ کیلو که به عنوان پنجمی رسیده بود به مدال نقره دست پیدا کرد.

پرداخت پاداش بازی‌های المپیک لندن یکی از مسائلی بود که برخی از ورزشکارانی که به مدال رسیده بودند دغدغه آن را داشتند.

مناف هاشمی معاون مالی وزیر ورزش در این باره به فارس گفت: ما پاداش‌های المپیک لندن را پرداخت کردیم اما هنوز درباره ورزشکارانی که اخیراً به مدال رسیده‌اند تصمیم نگرفته‌ایم و هنوز مشورتی با سجادی و وزیر ورزش نداشتم.

وی افزود: اگر رسماً فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و همین‌طور کمیته بین‌المللی المپیک این موضوع را تأیید کنند بر اساس مستنداتی که حوزه قهرمانی به ما می‌دهد قطعاً مابه‌التفاوت پاداش‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

هاشمی همچنین از پرداخت پاداش ۱۰ میلیونی و همین‌طور حقوق به عادل مجللی خبر داد که اخیراً با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ورزشکار روس در قایقرانی سهمیه گرفت.

به گزارش فارس، پیش از این مدال برنز کیانوش رستمی در المپیک لندن به نقره تبدیل شد.

معاون مالی وزیر ورزش امروز از تمرینات احسان روزبهانی تنها بوکسور کشورمان بازدید می‌کند./فارس