برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات نوجوانان قهرمانی جهانزمان برگزاری مسابقات ورود به اردوی تکواندوکاران مشخص شد

  تاریخ برگزاری مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی نوجوانان در ۲ گروه پسران و دختران مشخص شد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، پیکارهای ورود به اردوی تیم‌ ملی رده سنی نوجوانان در دو گروه پسران و دختران برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات […]

 

خبرگزاری فارس: زمان برگزاری مسابقات ورود به اردوی تکواندوکاران مشخص شد

تاریخ برگزاری مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی نوجوانان در ۲ گروه پسران و دختران مشخص شد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، پیکارهای ورود به اردوی تیم‌ ملی رده سنی نوجوانان در دو گروه پسران و دختران برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات نوجوانان قهرمانی جهان از پنج شنبه (۱۴ مرداد‌ماه)به مدت ۵ روز به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

رقابت‌های گروه پسران در اوزان فرد( ۴۵-، ۵۱-، ۵۹-، ۶۸-، ۷۸- و ۷۸+) کیلوگرم روز جمعه (۱۵ مرداد) و مبارزات اوزان زوج (۴۸-، ۵۵-، ۶۳-، ۷۳-، و ۷۸) کیلوگرم در روز شنبه (۱۶ مردادماه) و همچنین مبارزات گروه دختران در ده وزن( ۴۲-، ۴۴-، ۴۶-، ۴۹-، ۵۲-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸- و ۶۸+) کیلوگرم در روز دوشنبه (۱۷ مرداد) پیگیری خواهد شد.

مهلت ثبت نام برای حضور در این رقابت ها از امروز (چهارشنبه) تا پایان روز دوشنبه (۱۱مرداد ماه) در بخش پسران و تا پایان روزسه شنبه (۱۲ مردادماه) در بخش دختران است.

نفرات برتر این پیکارها به همراه منتخبین کادرفنی به اردوی تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۶ – کانادا دعوت می‌شوند./فارس