آیا خون تازه در رگهای فوتبال بهشهر جریان خواهد یافت !!؟ + تصاویر

بعد از سالها ظاهرا فوتبال این شهر در حال زنده شدن است تا راه پیشرفت جوانان این شهر هموار شود. به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بهشهر ؛ گویا یک تیم لیگ دسته دومی قرار است در بهشهر فعالیت کند.غلامعلی همیراد سرپرست با تجربه و اسبق باشگاه نساجی مازندران هدایت این تیم را برعهده دارد […]

بعد از سالها ظاهرا فوتبال این شهر در حال زنده شدن است تا راه پیشرفت جوانان این شهر هموار شود.

به گزارش مازند اسپرت از شهرستان بهشهر ؛ گویا یک تیم لیگ دسته دومی قرار است در بهشهر فعالیت کند.غلامعلی همیراد سرپرست با تجربه و اسبق باشگاه نساجی مازندران هدایت این تیم را برعهده دارد و یاسر خلیلی مربی بابلی و تحصیل کرده که به تازگی  کلاس مربیگری B آسیا را پشت سر گذاشته به عنوان مربی در این تیم آقای همیراد را همراهی خواهد کرد.

این تیم از روز شنبه هفته قبل ۱۳۹۵/۴/۲۶ تست گیری های خود را در بهشهر آغاز کرده و در روز اول در حدود ۱۵۰ بازیکن جوان برای تست راهی این باشگاه شدن تا بعد ار گذشت یک هفته از زمان تست گیری تعداد این بازیکنان به ۳۰ نفر برسد.
لازم به ذکر است قرار است در هفته جاری این تیم در شهرستان بهشهر ثبت گردد.

با مشاهده تمرینات فوتبال عصر گذشته معلوم شد که تیم بزرگسالان بهشهر در وضعیت خوبی قرار دارند.

جوانان این تیم هم در حال پیشرفت هستند و چند باری با تیم های دیگر بومی مسابقه دادند.

فوتبال در تاکتیک ، پیشرفت و توسعه فراوانی یافته است، بازی سریع تر شده است و تعداد گلهای به ثمر رسیده در هر بازی افزایش یافته و بازیکنان باهوش خود را بیش از پیش مطرح کرده اند اما هنوز بعضی اعتقاد دارند که مهارتهای تکنیکی بازیکن، آگاهی های تاکتیکی از بازی و شرایط ذهنی بازیکنان می تواند بیش از این توسعه یابد.

سطح  فوتبال پیشرفت کرده است. تمرینات فیزیکی ، سرعتی و قدرتی افزایش یافته اند اما تاکتیک ها همان تاکتیک های قدیم است و در این جاست که مهارتهای تکنیکی انفرادی تعیین کننده هستند.

فوتبال باید جنبه های تماشایی و هیجان آور این بازی را در آینده نیز همچنان تامین کند.

فوتبال باید یک مدرسه زندگی به تمام معنا باشد نه تنها در پرورش بازیکنان حرفه ای بلکه به عنوان واسطه ای برای کمک به جوانان تا شخصیت آنان آگاهی های عمومی ، فرهنگ و مهارت های تاثیر گذار اجتماعی به طور کامل شکوفا شود.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10