استعداد بالای کودک سه ساله در رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال/ماهان فراتر از یک تیتر !

بازی در زندگی کودکان اهمیت زیادی دارد، کودکان از طریق بازی عقاید و احساسات خود را بیان می کنند، کودکان در این سن بیشتر با هم بازی می کنند، بازی به کودک کمک می کند تا چیزهای زیادی را یاد بگیرد، خواستم پیش مقدمه ای آماده کنم تا ماهان تارپور معرفی کنیم. به گزارش مازند […]

10000بازی در زندگی کودکان اهمیت زیادی دارد، کودکان از طریق بازی عقاید و احساسات خود را بیان می کنند، کودکان در این سن بیشتر با هم بازی می کنند، بازی به کودک کمک می کند تا چیزهای زیادی را یاد بگیرد، خواستم پیش مقدمه ای آماده کنم تا ماهان تارپور معرفی کنیم.

به گزارش مازند اسپرت؛در اینجا صحبت از کودک ۳ ساله بنام ماهان تارپور است که علیرغم سن پایینش در رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال استعداد بالایی دارد.
از آنجایی که ماهان در یک خانواده فوتبالی پرورش و در حال رشد می باشد براحتی میتواند علاقه خود را در این رشته به نمایش بگذارد و موفقیت هایی را از آن خود کند.
 ناگفته نماند پدر و عموی ماهان که خودشان فوتبالیست بودند و در این رشته سالهای سال کار کردند در کشف استعداد ماهان در این رشته نقش بسزایی داشتند.
حضور پدر و عموی ماهان برای آموزش و تكامل او نقش اساسی دارد.
او نه تنها به آموزش ، بلكه به عشق و تشویق و حمایت این اعضا خانواده اش نیز نیازمند است تا هرچه بیشتر شكوفا شود و در آینده یک فوتبالیست برتر و یک ستاره شود.
امیدواریم روزی ماهان کوچولو بتواند پله های ترقی را با حمایت خانواده، مربیانش طی کند و آینده ای درخشان در انتظارش باشد.

 

photo 2016 07 24 15 26 31