آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – شنبه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – شنبهآخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – شنبه به گزارش مازنداسپرت؛ پس از آنکه مسئولان باشگاه رئال مادرید دستمزد تونی کروس را تا ۲۴۰ هزار پوند افزایش دادند، منچستر سیتی انگلیس از خرید این هافبک ملی پوش آلمانی منصرف شدند. چلسی انگلیس قصد دارد […]

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – شنبهآخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا – شنبه

به گزارش مازنداسپرت؛ پس از آنکه مسئولان باشگاه رئال مادرید دستمزد تونی کروس را تا ۲۴۰ هزار پوند افزایش دادند، منچستر سیتی انگلیس از خرید این هافبک ملی پوش آلمانی منصرف شدند.

چلسی انگلیس قصد دارد مبلغ ۲۵ میلیون پوند بابت بند آزادسازی ویکتور لیندلوف، مدافع تیم ملی سوئد و باشگاه بنفیکا پرتغال را پرداخت کرده و این بازیکن را به ترکیب فصل جدیدش اضافه کند.

منچستر سیتی بار دیگر مذاکرات مربوط به انتقال جان استونز از تیم اورتون را از سر گرفت؛ گفته می شود مسئولان من سیتی پیشنهادی ۵۰ میلیون پوندی برای جذب این مدافع ملی پوش انگلیسی ارائه کرده اند.

سرمربی سابق منچستر یونایتد در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار دارد؛ پس از انتخاب سم آلاردایس، از دیوید مویس به عنوان جدی ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت ساندرلند نام برده می شود.

وست برومویچ پیشنهادات ارائه شده از سوی دو تیم استوک سیتی و کریستال پالاس برای به خدمت گرفتن سایدو براهینو را رد کرده اند؛ مسئولان وست برومویچ قصد دارند پیش از جدایی مهاجم خود، ابتدا جانشینی مناسب برای او پیدا کنند.

ادی هو سرمربی بورنموث قصد تقویت خط دفاعی تیمش را داشته و گزینه او جانی ایوانس از وست برومویچ خواهد بود.

مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن تماس هایی را با روبین فان پرسی برقرار کرده تا در مورد انتقال این بازیکن تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات گفتگو کنند.

ناپولی ایتالیا در نظر دارد تا ویتو مانونه سنگربان ساندرلند را جذب کنند. پپه رینا دروازه بان اول ناپولی در حال حاضر مصدوم است.

رئال مادرید به طور جدی به صف تیم های خواهان موسا سیسوکو از نیوکاسل پیوست. پیشتر تیم های اورتون و یوونتوس هم پیشنهاد جذب این بازیکن فرانسوی را ارائه کرده بودند.

یوونتوس، قهرمان پنج فصل گذشته سری آ در نظر دارد تا با پول حاصل از انتقال پل پوگبا، بتوانند ایوان راکیتیچ هافبک بارسلونا را به خدمت بگیرند.