میخائیلف گورباچف وارد دعوای روسیه و کمیته بین‌المللی المپیک شد

آخرین رهبر اتحادیه جماهیر شوروی سابق هم وارد ماجرای حذف احتمالی روسیه از المپیک ۲۰۱۶ شد.آخرین رهبر اتحادیه جماهیر شوروی سابق هم وارد ماجرای حذف احتمالی روسیه از المپیک ۲۰۱۶ شد. به گزارش مازنداسپرت؛ مخایئل گورباچف در نامه‌ای به IOC از این تصمیم که به احتمالا فراوان اتخاذ خواهد شد انتقاد کرد. به گزارش BBC […]

آخرین رهبر اتحادیه جماهیر شوروی سابق هم وارد ماجرای حذف احتمالی روسیه از المپیک ۲۰۱۶ شد.آخرین رهبر اتحادیه جماهیر شوروی سابق هم وارد ماجرای حذف احتمالی روسیه از المپیک ۲۰۱۶ شد.

به گزارش مازنداسپرت؛ مخایئل گورباچف در نامه‌ای به IOC از این تصمیم که به احتمالا فراوان اتخاذ خواهد شد انتقاد کرد. به گزارش BBC او در این نامه خطاب به توماس باخ نوشت: من از مبارزه با تقلب و دوپینگ در ورزش کاملا حمایت می‌کنم همچنین به شدت نگران این هستم که برخی ورزشکاران و مسئولان ورزشی روسیه می‌خواهند به هر قیمتی پیروز شوند. کاملا ضروری است که تصمیمی جدی و قاطع در این‌باره گرفته شود اما در عین حال باید مراقب باشیم ورزشکاران دیگر قربانی نشوند. برای من تنبیه همه ورزشکاران روسیه کاملا غیرقابل قبول است.

کمیته بین‌المللی پارالمپیک امروز اعلام کرد عضویت روسیه در این کمیته را لغو می‌کند. کمیته بین‌المللی المپیک امروز تصمیم نهایی درباره دوپینگ سازمان یافته در ورزش روسیه را اعلام خواهد کرد.