آنچلوتی: در بایرن، لام مسئول جمع کردن جریمه هاست!

به گزارش مازند اسپرت، سرمربی جدید بایرن مونیخ از اکنون بعد از هر بازی به شاگردانش نمره خواهد داد. کارلو آنچلوتی به “بیلد اشپورت” گفت:” من توقعات مشخصی از بازیکنانم دارم. بعد از هر بازی به آنها نمره می‌دهم که به نوعی ارزیابی شخص خودم است و هیچکس به آن دست پیدا نمی‌کند، حتی خود […]

به گزارش مازند اسپرت، سرمربی جدید بایرن مونیخ از اکنون بعد از هر بازی به شاگردانش نمره خواهد داد. کارلو آنچلوتی به “بیلد اشپورت” گفت:” من توقعات مشخصی از بازیکنانم دارم. بعد از هر بازی به آنها نمره می‌دهم که به نوعی ارزیابی شخص خودم است و هیچکس به آن دست پیدا نمی‌کند، حتی خود بازیکنان.” به این ترتیب ستاره‌ها بایرن از این پس نه تنها باید نمره‌دهی “بیلد” را تحمل کنند بلکه نمره‌های آنچلوتی هم به آن اضافه می‌شود.

او در توضیح سیستم نمره‌دهی خود افزود:” نمره‌ها بین ده تا یک هستند که ده نشان دهنده خیلی خوب و یک نشان دهنده خیلی بد است؛ دقیقا همانطور که در ایتالیا خبرنگاران “گازتا دلو اسپورت” به بازیکنان امتیاز می‌دهند. برای من دیسیپلین از هر چیزی باارزش‌تر است؛ من عاشق دیسیپلین هستم.

مثلا دوست ندارم بازیکنانم خیلی دیر سر تمرین بیایند، این برای مربی هم صادق است. البته من خودم اهل تنبیه کردن بازیکن نیستم و ترجیح می‌دهم شاگردانم بین خودشان این مسئله را حل کنند. من مقررات را تعیین می‌کنم اما خودشان باید حواسشان به رعایت آن باشد. اگر بازیکنی دیر برسد، کاپیتان فیلیپ لام مسئول آن است که به آن بازیکن بگوید جریمه بدهد. من همیشه همین رویه را داشته‌ام و در بایرن هم آن را ادامه خواهم داد.”

این مربی ایتالیایی در ادامه تاکید کرد که او یک مربی عبوس و جدی و بدقلق نیست:” بازیکنان می‌توانند هر طوری خواستند مرا صدا کنند، چه کارلو، چه مربی، چه آقا! هرچند از این آخری خوشم نمی‌آید. مهمترین چیز این است که آنها احترامم را حفظ کنند.”