حرکت کودکانه مدیراخراجی صنعت ساری /تست گیری از بازیکنان فصل گذشته امیدها برای خودنمایی !

این خبر اصلاح شد /// در حالی که طی دو روز گذشته وضعیت مدیریتی و کادرفنی باشگاه صنعت ساری مشخص شد ، مدیر عامل اخراجی این باشگاه طی اقدامی دست به کاری کودکانه زد . به گزارش مازند اسپرت ؛ در حالی که طی دو روز گذشته وضعیت مدیریتی و کادفنی باشگاه صنعت ساری مشخص […]

44این خبر اصلاح شد /// در حالی که طی دو روز گذشته وضعیت مدیریتی و کادرفنی باشگاه صنعت ساری مشخص شد ، مدیر عامل اخراجی این باشگاه طی اقدامی دست به کاری کودکانه زد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در حالی که طی دو روز گذشته وضعیت مدیریتی و کادفنی باشگاه صنعت ساری مشخص شد ، مدیر عامل اخراجی این باشگاه طی اقدامی عجیب و کم سابقه دست به کاری کودکانه زد و بر خلاف قوانین تمرینات تست گیری را برای تیمی که اصلا هیچ سمتی در آن ندارد را آغاز کرد  .

گویا این مدیر اخراجی دل ندارد این تیم را به همین راحتی ترک کند و قصد دارد با جمع کردن بازیکنان ، خداحافظی باشکوهی را انجام دهد ، اما چون بازیکنان اصلی دیگر ایشان را قبول ندارند و به نوعی صحبت های ایشان بعد از سه فصل حضور برایشان تکراری شده است و حالا این مدیر باید با حضور بازیکنان سال گذشته امیدها مراسم خداحافظی خودش را برگزار کند .

نکته جالب در این تست گیری عدم حضور بازیکنان تستی و حضور بازیکنان فصل گذشته امید های صنعت ساری بود که مدیر عامل اخراجی این باشگاه قصد تست گیری از بازیکنان مخصوص خودش را داشت !

نکته جالب تر در این خصوص این است که این اتفاق هر چند سال یکبار در استان مازندران فقط و فقط برای باشگاه صنعت ساری رخ میدهد که تیمی با دو مدیر که البته یکی از مدیران هیچ سمتی در باشگاه ندارد شروع به تست گیری و آغاز تمرینات میکنند .

حضور سعید بسطامی یکی از اعضای هیات فوتبال شهرستان ساری هم در این تمرینات فرمالیته ، در نوع خودش جالب بود و این درحالی بود که گویا حسین دلیری مدیر جدید تیم فوتبال صنعت ساری حضور ایشان را در هرگونه تمرینات وابسته به مدیر عامل اخراجی منع کرده بود و حتی هشدار اخراج از سمتش در هیات فوتبال شهرستان ساری را داده بود . گویا سعید بسطامی که یکی از مدرسین و مربیان خوب کشور است علاقه ای به توجه کردن به حرف های حسین دلیری نداشته و بر خلاف صحبت های ایشان عمل کرده است .

 

” مسئولین هیات فوتبال استان مازندران طی تماسی با مدیریت پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت ؛ اعلام کردند که این تیم را به رسمیت نمیشناسند و تنها تیم مورد صلاحیت آنها تیمی است که توسط مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران به حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری واگذار شده است و ما هم همکاری لازم را جناب آقای حسین دلیری جهت هر چه بهتر شدن اوضاع این تیم خواهیم کرد ”

گفتنیست تمرینات اصلی تست گیری تیم فوتبال صنعت ساری از روز شنبه ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی سالاردره ساری برگزار خواهد شد .

در ادامه تصاویری از تمرینات فرمالیته تیم امیدهای صنعت ساری را زیر مربیان فصل گذشته امیدهای صنعت ساری مشاهده میکنید :