غیبت ملی پوشان بایرن در اردوی آمریکا

به گزارش مازند اسپرت، بایرن مونیخ در اردوی امریکا از حضور مهره‌های ملی‌پوش خود چشم‌پوشی می‌کند. کارل هاینس رومنیگه ضمن تایید این خبر، به شبکه تلویزیونی “اشپورت وان” گفت:” مربی تصمیم گرفته که این بازیکنان مرخصی بیشتری داشته باشند. ابتدا برنامه‌مان این بود که آنها در آخرین بازی بایرن در نیویورک که برابر رئال مادرید […]

به گزارش مازند اسپرت، بایرن مونیخ در اردوی امریکا از حضور مهره‌های ملی‌پوش خود چشم‌پوشی می‌کند. کارل هاینس رومنیگه ضمن تایید این خبر، به شبکه تلویزیونی “اشپورت وان” گفت:” مربی تصمیم گرفته که این بازیکنان مرخصی بیشتری داشته باشند.

ابتدا برنامه‌مان این بود که آنها در آخرین بازی بایرن در نیویورک که برابر رئال مادرید خواهد بود حاضر باشند. اما مربی پس از تماس با تعدادی از آنها متوجه شد که هم از نظر روحی و هم جسمی خسته هستند. از این رو تصمیمش بر این شد که زمان استراحت بیشتری برایشان در نظر بگیرد تا استرس سفر هم برایشان مزید بر علت نشود؛ به همین علت بهتر دیدیم که در اردوی امریکا نباشند.”

گفتنی است بایرن مونیخ از دوشنبه آتی تا چهارم آگوست اردوی تدارکاتی را در امریکا بر پا خواهد کرد و طی آن مقابل آث میلان در شیکاگو، مقابل اینترمیلان در شارلوت و مقابل رئال مادرید در نیویورک به میدان خواهد رفت. بایرنی‌ها تابستان ۲۰۱۴ نیز امریکا را به عنوان مقصد اردوی خود انتخاب کرده بودند.