مهدی اصغرپور سرمربی تیم فوتبال وحدت مقاومت شد + عکس

تیم فوتبال وحدت مقاوت جویبار این روزها با سرمربی جدید خود و با نام شهروند مقاوت جویبار آماده حضور پرقدرت در سوپرلیگ استان مازندارن می شود  . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از جویبار ؛این تیم در فصل جدید با تعییرات زیادی روبرو بود  که در این تغییرات ، حبیب مرتضی زاده در فصل جاری […]

تیم فوتبال وحدت مقاوت جویبار این روزها با سرمربی جدید خود و با نام شهروند مقاوت جویبار آماده حضور پرقدرت در سوپرلیگ استان مازندارن می شود  .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از جویبار ؛این تیم در فصل جدید با تعییرات زیادی روبرو بود  که در این تغییرات ، حبیب مرتضی زاده در فصل جاری به عنوان مدیرعامل این تیم از سوی هیت مدیره انتخاب شد به مربی جوان و آینده دار تیم های پایه این شهرستان اطمینان کرده و مهدی اصغرپور را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد .

از سوی دیگر حضور دوتیم از جویبار در لیگ دسته دوم کشور باعث این شد تا سرمربی جدید هفتاد درصد تیم خود را از بازیکنان جوان و جویای نام و از تیم های پایه به تیم بزرگسالان انتقال دهد تا این مربی و این تیم بعنوان جوان ترین تیم در لیگ حضور یابند.
گفتنی است مهدی اصغرپور در لیگ جدید کار سختی را در پیش رو دارد و از تمام مسیولین شهر خواستار کمک و یاری این تیم کاملا بومی و پایه شهرستان شد .قابل ذکر است ،مدرسه فوتبال شهروند جویبار با بیش از ۱۵۰شاگرد در رده های مختلف سنی در شهر جویبار فعالیت میکند.

 

525

666