کمپ سابق تیم امید، میزبان شاگردان کی‌روشملی‌پوشان فوتبال ایران بدون دریافت ویزای ایتالیا راهی اردوی فلورانس می‌شوند!

  اعضای تیم ملی فوتبال فوتبال ایران بدون دریافت ویزای ایتالیا برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی این کشور خواهند شد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ تیم ملی ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تاریخ ۲۳ مرداد امسال راهی ایتالیا خواهد شد. بر همین اساس اعضای تیم ملی ایران که […]

 

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان فوتبال ایران بدون دریافت ویزای ایتالیا راهی اردوی فلورانس می‌شوند!

اعضای تیم ملی فوتبال فوتبال ایران بدون دریافت ویزای ایتالیا برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی این کشور خواهند شد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ تیم ملی ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تاریخ ۲۳ مرداد امسال راهی ایتالیا خواهد شد.

بر همین اساس اعضای تیم ملی ایران که چندی پیش برای اردوی اتریش اقدامات لازم جهت دریافت ویزا را انجام داده بودند با توجه به دریافت ویزای شینگن از همین کشور راهی ایتالیا شده و دیگر به صورت مستقل از سفارت ایتالیا تقاضای ویزای جدید نخواهد شد.

همچنین کمپ تیم ملی ایتالیا واقع در فلورانس که البته طی چندی سال گذشته از تیم‌های ملی امید و جوانان ایران نیز پذیرایی کرده بود، این بار میزبان شاگردان کی‌روش خواهد بود و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران در این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مازنداسپرت ؛ به همین منظور برای ۴۰ ملی‌پوش و همراه (کادر فنی، پزشکی، مدیریتی و سرپرستی) بلیت رفت و برگشت رزرو شده و کاروان تیم ملی ایران با این تعداد راهی ایتالیا خواهد شد.

ملی‌پوشان قرار است در کمپ کاورچینوی فلورانس ایتالیا مستقر شده و ۲ دیدار را نیز طبق برنامه‌ریزی کادرفنی در این اردو برگزار کنند.

بر همین اساس تیم ملی که به احتمال زیاد در غیاب لژیونرهایش راهی ایتالیا می‌شود، در این اردو با تیم‌های منتخب سری B ایتالیا و یک تیم نیز از همین لیگ بازی خواهد کرد.

تیم ملی همچنین ۳ شهریور به ایران بازمی‌گردد و قرار است قبل از دیدار با قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در صورت هماهنگی‌ها، یک دیدار تدارکاتی دیگر را برگزار کند./فارس