تکذیب ماندن ۱۰۰درصدی پایت در وستهام

به گزارش مازند اسپرت؛ درخشش دیمیتری پایت با پیراهن وستهام در لیگ برتر و نیز تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۱۶ سبب شد تا این بازیکن ۲۹ ساله، مشتریان بزرگی برای خود پیدا کند. پایت فصل گذشته ۱۲ گل برای وستهام زد و ۱۵ پاس گل داد تا به تیم ملی فرانسه دعوت شود. او […]

به گزارش مازند اسپرت؛ درخشش دیمیتری پایت با پیراهن وستهام در لیگ برتر و نیز تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۱۶ سبب شد تا این بازیکن ۲۹ ساله، مشتریان بزرگی برای خود پیدا کند. پایت فصل گذشته ۱۲ گل برای وستهام زد و ۱۵ پاس گل داد تا به تیم ملی فرانسه دعوت شود. او در یورو نیز از تاثیرگذارترین بازیکنان کشورش بود.

تیم های بزرگی از جمله رئال خواهان جذب پایت هستند اما نشریه شان به نقل از این بازیکن نوشته بود که وی ۱۰۰ درصد در وستهام خواهد ماند و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

ژاک آگوست، مدیر برنامه های پایت امروز در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به خبر نشریه سان گفت که این ادعا صحت ندارد و پایت هرگز نگفته است که بطور قطع در وستهام باقی خواهد ماند. آگوست عنوان داشت که در حال بررسی پیشنهادات است اما این احتمال که پایت فصل بعد نیز در وستهام بماند نیز وجود دارد.