بایرن موفقیت‌هایش را مدیون فان‌خال است

به گزارش مازند اسپرت : نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ بر این باور است که انتقال ماریو گوتزه به دورتموند پروسه‌ای زمانبر است. کارل هاینس رومنیگه در حاشیه بازی دوستانه امروز باواریایی‌ها مقابل لیپ‌شتات به شبکه تلویزیونی “اشپورت وان” گفت:” می‌توانم شایعات مربوط به مذاکره با بروسیا دورتموند را تایید کنم؛ حتی با مدیر برنامه‌های […]

به گزارش مازند اسپرت : نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ بر این باور است که انتقال ماریو گوتزه به دورتموند پروسه‌ای زمانبر است. کارل هاینس رومنیگه در حاشیه بازی دوستانه امروز باواریایی‌ها مقابل لیپ‌شتات به شبکه تلویزیونی “اشپورت وان” گفت:” می‌توانم شایعات مربوط به مذاکره با بروسیا دورتموند را تایید کنم؛ حتی با مدیر برنامه‌های بازیکن هم مذاکره کرده‌ایم؛ اما هیچ چیز نهایی نشده است. اول باید دو باشگاه بر سر رقم قرارداد به توافق دست پیدا کنند.”

این اظهارات در حالی از سوی رومنیگه بیان می‌شود که باشگاه دورتموند در اینباره سکوت اختیار کرده است. از آن گذشته گوتزه در آخرین اظهارنظرش که بعد از ثبت قرارداد کارلو آنچلوتی منتشر شد تاکید کرده بود به رغم نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته در بایرن بماند.

گفتی است رسانه‌های آلمان از رقمی بین ۲۳ و ۲۷ میلیون یورو برای ترانسفر گوتزه خبر می‌دهند و حال آنکه او سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۳۷ میلیون یورویی از دورتموند به بایرن پیوسته بود.