یورو ۲۰۱۶ژاوی: از آشتی دل‌بوسکه و کاسیاس خوشحال شدم

  مغز متفکر تیم فوتبال بارسلونا در سال‌های نه چندان دور، با حضور در دفتر کار سردبیر آس اسپانیا گفت: از آشتی دل‌بوسکه و کاسیاس خوشحال شدم.   به گزارش مازند اسپرت ژاوی ارناندس در گفت‌و‌گویی صمیمانه با سردبیر آس اسپانیا ضمن اشاره به تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: تیم لمی فوتبال اسپانیا را برای اولین در […]

 

خبرگزاری فارس: ژاوی: از آشتی دل‌بوسکه و کاسیاس خوشحال شدم

مغز متفکر تیم فوتبال بارسلونا در سال‌های نه چندان دور، با حضور در دفتر کار سردبیر آس اسپانیا گفت: از آشتی دل‌بوسکه و کاسیاس خوشحال شدم.

 

به گزارش مازند اسپرت ژاوی ارناندس در گفت‌و‌گویی صمیمانه با سردبیر آس اسپانیا ضمن اشاره به تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: تیم لمی فوتبال اسپانیا را برای اولین در جام ملت‌های اروپا از تلویزیون تماشا کردم و این برای من یک تجربه تازه بود، حیف شد، تیم خوبی داشتیم و البته به نظر من قدرت این تیم کمتر از قدرت آلمان کنونی است.

ژاوی ادامه داد: حاشیه‌هایی در تیم وجود داشت که من پیش از یورو ۲۰۱۶ آنها را پیش بینی کرده بودم، مشخص بود که کاسیاس با سیاست‌های دل بوسکه مشکل پیدا می‌کند، هر دو را دوست دارم و می دانم که هیچیک مقصر نبودند و البته رسانه‌ها به این موضوع ساده خیلی دامن زدند. از آشتی دل‌بوسکه و کاسیاس خوشحال شدم.

وی افزود: تیم ملی اسپانیا فلسفه و راه و روش خودش را دارد، این تیم توانست ایتالیا را ۴ بر صفر شکست بدهد، ۴ بر صفر! و اکنون شکست خورده به کشور بازگشته است. امیدوارم تیم ملی باشکوهی در آینده داشته باشیم./فارس