بعد از کش و قوس فراوان،گویا تکلیف صنعت مشخص شد/رضا تقوی باری دیگر سرمربی صنعت ساری شد !؟

طی حکمی که از سوی حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ، رضا تقوی به عنوان سرمربی جدید صنعت ساری معرفی شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ در حالی که این روز ها هیچکدام از مسئولین ورزشی استان مازندران در خصوص اتفاقات باشگاه صنعت ساری حاضر به پاسخگویی نیستند ، ظهر […]

sanatطی حکمی که از سوی حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ، رضا تقوی به عنوان سرمربی جدید صنعت ساری معرفی شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در حالی که این روز ها هیچکدام از مسئولین ورزشی استان مازندران در خصوص اتفاقات باشگاه صنعت ساری حاضر به پاسخگویی نیستند ، ظهر امروز یکشنبه ۱۱ مرداد با خبر شدیم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری طی حکمی رضا تقوی را به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت ساری معرفی کرد .

در این حکم آمده است :

جناب آقای رضا تقوی

سلام علیکم

احتراما بر حسب تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم ، به سمت سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری منصوب میشوید .امید است با عنایت به تجارب گرانقدر شما و با بهره گیری از همه پتانسیل های ورزشی مرکز استان ، در انجام امورات محوله موفق و موید باشید .

توفیقات روز افزونتان را از ایزد منان خواستارم .

 

حسین دلیری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری

 

گفتنیست ، با صادر شدن این حکم ، شایعه اخراج مدیرعامل سابق و واگذاری باشگاه صنعت ساری به اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری قوت بخشیده شد و طبق شنیده ها حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری باید طی چند روز آینده مدیر عامل مورد اعتماد خودش را برای این باشگاه انتخاب کند.

رضا تقوی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت این خبر را تایید کرد و اعلام داشت در دو سه روز آینده کادر فنی خود را اعلام خواهد کرد و تمرینات و تست گیری ها را آغاز خواهیم کرد .