سرپرست هیئت گلف مازندران از افتتاح ۲ زمین گلف در مازندران خبر داد

سرپرست هیئت گلف مازندران از افتتاح و پیگیری زمین گلف در استان خبر داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته زمین استاندارد مینی‌گلف در ساری و سوادکوه شمالی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ وحید شمسی  با اشاره به رشد و توسعه این ورزش در سطح استان اظهار کرد: برای شکوفایی […]

gooolfسرپرست هیئت گلف مازندران از افتتاح و پیگیری زمین گلف در استان خبر داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته زمین استاندارد مینی‌گلف در ساری و سوادکوه شمالی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ وحید شمسی  با اشاره به رشد و توسعه این ورزش در سطح استان اظهار کرد: برای شکوفایی و گسترش این ورزش نیاز به حمایت مسئولان و دوستداران این ورزشی هستیم.

وی با بیان اینکه دو هفته‌ای است که به عنوان سرپرست هیئت گلف مازندران معرفی شدم، افزود: در همین مدت اندک فهمیدم که ظرفیت این ورزش در سطح استان در صورت حمایت بیشتر خوب است.

سرپرست هیئت گلف مازندران درباره مشکلات این هیئت تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل این هیئت در حال حاضر عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار است که در قدم نخست برای اینکه هیئت را سرپا نگه داریم از حساب شخصی مبلغی را به حساب هیئت واریز کردم.

شمسی در ادامه از برگزاری یک‌دوره مسابقه استانی گلف بین چند تیم شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به منظور آشنایی بیشتر با ورزشکاران، مربیان زن و مرد در ساری برگزار شد که شاهد رقابت خوبی بین ورزشکاران بودیم.

وی با اشاره به سطح خوب این مسابقه دوستانه بین ورزشکاران گلف خاطرنشان کرد: در بخش مردان مصطفی توکل از بابل، محسن قمی از نوشهر و بهزاد سلحشور و منوچهر خدادادی از نور و در بخش بانوان نیز زینب واثقی و مریم داداش‌پور از بابل و عاطفه شهبازی از قائم‌شهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

شمسی از افتتاح و پیگیری زمین گلف در سطح استان خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته زمین استاندارد مینی‌گلف در ساری و سوادکوه شمالی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیئت گلف مازندران در پایان مهم‌ترین برنامه هیئت گلف را ترویج و تشویق خانواده‌ها به این رشته ورزشی خبر داد و خاطر نشان کرد: این رشته ورزشی با توجه به مشکلاتی که داشته برای رشد و توسعه بین جوانان بها داده نشد، که برای توسعه و شکوفایی این هیئت برنامه‌های خوبی داریم.