سالن پالا المپیکو، میزبان بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در ایتالیا+عکس

سالن مدرن پالا المپیکو، میزبان بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در ایتالیا+عکس تیم ملی بسکتبال کشورمان مسابقات انتخابی المپیک را در سالن ۱۵ هزار نفری و مدرن پالا المپیکو شهر تورین ایتالیا برگزار خواهد کرد. به گزارش مازند اسپرت مسابقات انتخابی المپیک برای مشخص شدن سه سهمیه باقی مانده به میزبانی سه کشور، ایتالیا، صربستان و […]

سالن مدرن پالا المپیکو، میزبان بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در ایتالیا+عکس

خبرگزاری فارس: سالن مدرن پالا المپیکو، میزبان بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در ایتالیا+عکس

تیم ملی بسکتبال کشورمان مسابقات انتخابی المپیک را در سالن ۱۵ هزار نفری و مدرن پالا المپیکو شهر تورین ایتالیا برگزار خواهد کرد.

به گزارش مازند اسپرت مسابقات انتخابی المپیک برای مشخص شدن سه سهمیه باقی مانده به میزبانی سه کشور، ایتالیا، صربستان و فیلیپین و با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در ایتالیا باید به مصاف حریفان خود برود.

رقابت‌های این گروه با حضور کشورهای ایتالیا، کرواسی، یونان، ایران ، مکزیک و یونان در حالی برگزار می‌شود که در نهایت تنها یک تیم سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.

اما این رقابت‌ها در سالن «پالا المپیکو» یا «پالاایسوزاکی» شهر تورین برگزار می‌شود که ظرفیت ۱۵ هزار تماشاگر را دارد و بزرگترین سالن ورزشی کشور ایتالیا محسوب می‌شود.

این سالن در سال ۲۰۰۶ و هنگامی که ایتالیا میزبان مسابقات هاکی روی یخ بود، ساخته شده و طراح آن یک معمار ژاپنی است که طراحی آن برگرفته از رقابت‌های بین المللی است.

بدنه آن از جنس استیل و شیشه بوده که خاصیت ضد زنگ دارد و دارای ۴ لایه زیر زمینی است.

مسابقات انتخابی المپیک از ۱۴ تیر ماه آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر باید به مصاف یونان و مکزیک برود.