پیام هیات فوتبال استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

هیات فوتبال استان مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس بر حضور مردم و ورزشی ها علی الخصوص فوتبال دوستان مازندرانی در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.   به گزارش مازنداسپرت ؛در متن پیام  آمده است:   بسمه تعالی   روز قدس، روز تبلور استقامت و همدردی است، نماد ایثار و ایستادگی است، […]

7787هیات فوتبال استان مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس بر حضور مردم و ورزشی ها علی الخصوص فوتبال دوستان مازندرانی در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

 
به گزارش مازنداسپرت ؛در متن پیام  آمده است:
 
بسمه تعالی
 
روز قدس، روز تبلور استقامت و همدردی است، نماد ایثار و ایستادگی است، تجلی آزادی و آزادگی است، مظهر وحدت و یکپارچگی است.
 
روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.
 
روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.
 
روز قدس روز خروش ملت های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم سفاک و غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.
 
قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.
 
در روز جهانی قدس بر هر مسلمان و آزاد اندیشی، واجب است در برابر حقوق مظلومان فریاد اعتراض سر دهد.
بی تردید حضورپرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایت مدار مازندران در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود .
 
وعده دیدار ؛ جمعه ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۵
روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران