هفته دوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶ /پیروزی فرانسه و آمریکا برابر حریفان

تیم های ملی والیبال فرانسه و آمریکا در آغاز هفته دوم لیگ جهانی موفق به شکست حریفان خود شدند. به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دوم لیگ جهانی والیبال در سه کشور صربستان، ایتالیا و لهستان پیگیری می‌شود. دیدارهای صربستان از روز گذشته آغاز شد و مسابقات دو کشور ایتالیا و لهستان از امروز (جمعه) شروع […]

خبرگزاری فارس: پیروزی فرانسه و آمریکا برابر حریفان/ یانکی‌ها به سختی بردند

تیم های ملی والیبال فرانسه و آمریکا در آغاز هفته دوم لیگ جهانی موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دوم لیگ جهانی والیبال در سه کشور صربستان، ایتالیا و لهستان پیگیری می‌شود. دیدارهای صربستان از روز گذشته آغاز شد و مسابقات دو کشور ایتالیا و لهستان از امروز (جمعه) شروع شد که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در ایتالیا چهار تیم آمریکا، بلژیک، استرالیا و ایتالیا در شهر رم به مصاف یکدیگر می روند که در نخستین مسابقه تیم ملی والیبال بلژیک سه بر دو مغلوب آمریکا شد و موفق به کسب یک امتیاز شد.

ملی‌پوشان آمریکا در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ بلژیک را شکست دادند.

در لهستان نیز تیم‌های روسیه، فرانسه، آرژانتین و میزبان رقابت های خود را در هفته دوم پیگیری می کنند که تیم ملی والیبال فرانسه مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی در نخستین دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۳۶ بر ۳۴ و ۲۵ بر ۲۰ روسیه را شکست داد.

همزمان با این رقابت‌ها، تیم‌های کوبا و جمهوری چک در سطح دوم لیگ جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که کوبا سه بر دو مغلوب جمهوری چک شد.