گزارش تصویری برگزاری کلاس نجات غریقی درجه ۲ آقایان در محمودآباد

کلاس  نجات غریق درجه ۲  آقایان در محمودآباد در حال برگزاریست . به گزارش مازند اسپرت؛ به همت اداره ی ورزش و جوانان و هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان محمودآباد،کلاس نجات غریق درجه ۲  آقایان  در محمودآباد در حال برگزاریست.این کلاس آموزشی از ۸ خرداد بمدت قریب ۶۶ ساعت  آموزش  بصوت تئوری و عملی  […]

63636کلاس  نجات غریق درجه ۲  آقایان در محمودآباد در حال برگزاریست .

به گزارش مازند اسپرت؛ به همت اداره ی ورزش و جوانان و هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان محمودآباد،کلاس نجات غریق درجه ۲  آقایان  در محمودآباد در حال برگزاریست.
این کلاس آموزشی از ۸ خرداد بمدت قریب ۶۶ ساعت  آموزش  بصوت تئوری و عملی  در استخر کانون آموزش و پرورش و ساحل پشت سپاه برگزار و تا ۲۱ خرداد ماه ادامه دارد.
مهدی شعبان پور سرپرست  اداره ورزش و جوانان محموداباد با اعلام این خبر افزود: دوره آموزشی تربیت منجی غریق درجه ۲ در محمودآباد، بر اساس سیاست فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، مبنی بر افزایش تعداد منجیان غریق که نقش مهمی در کاهش میزان تلفات ناشی از غرق شدن در اماکن آبی را دارد، برگزار می گردد.
وی ادامه داد:این دوره از روز شنبه ۸ خردادماه  زیر نظر داور،مدرس درجه ۱ فدراسیون نجات غریق و غواصی  محمد تقی ربیع نیا آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و با انجام تست نهایی به کار خود خاتمه می دهد.
 بیش از ۳۰ نفر در این کلاس شرکت دارند  که آخرین متد و فنون نجات د راماکن آبی آشنا و فرا می گیرند.
شعبان پور افزود: این کلاس آموزشی ˈنجات غریقˈ شهرستان محموداباد در رده سنی ۱۶ سال به بالا برگزار می شود و به قبول شدگان در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال کارت کمک ناجی و ۱۸ سال به بالا نیز کارت درجه دو نجات غریق اعطا خواهد شد.
شعبان پور ادامه داد:همه ساله با شروع فصل گرما شهرستان محمودآباد به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت و با بهره مندی از ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد. و تربیت منجیان غریق  با توجه به دسترسی راههای بسیار به دریا در شهرستان در  نجات جان مسافران در سواحل باشد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13