نفرات برتر رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی ناشنوایان مشخص شدند/دعوت از شش مازندرانی به اردو

دومین دوره رقابت های کاراته ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عصر سه شنبه با معرفی نفرات برتر در گرگان پایان یافت.   به گزارش مازند اسپرت؛در این رقابت های یک روزه که در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های کاتا و کومیته برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد: در […]

banooدومین دوره رقابت های کاراته ناشنوایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عصر سه شنبه با معرفی نفرات برتر در گرگان پایان یافت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛در این رقابت های یک روزه که در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های کاتا و کومیته برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:

در بخش بانوان در رشته کاتا ‘عاطفه بیات’ از خوزستام مقام اول را به دست آمد و ‘مهناز حسن زاده’ از خراسان رضوی دوم شد.
همچنین در این بخش ‘ناهید امیری’ از کرمانشاه و ‘زهرا ارجمندی’ از تهران عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش کومیته در اوزان مختلف هم نتایج زیر به دست آمد:
وزن ۵۰- کیلوگرم: ناهید امیری از کرمانشاه اول شد و سمیرا یزدانی از یزد به مقام دوم رسید.
وزن ۵۵- کیلوگرم: عاطفه بیات از خوزستان و فاطمه خمر از گلستان به ترتیب اول و دوم شدند و گلی تقی زاده از خراسان شمالی به همراه رقیه نادری از مازندران بطور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
وزن ۶۱- کیلوگرم: مهناز حسن زاده از خراسان رضوی اول شد و مقام دوم به فاطمه قلی زاده از مازندران رسید.
وزن ۶۸- کیلوگرم: سارا ادریا از کهکیلویه و بویراحمد و آرزو قادری از کرمانشاه به ترتیب به عنوان های اول و دوم رسیدند.
وزن ۶۸+ کیلوگرم: تینا جواهری از کرمانشاه اول شد و آذر گران از مازندران به مقام دوم رسید.

در قسمت تیمی بانوان نیز کرمانشاه با کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز اول شد و تیم های خوزستان با ۲ طلا و خراسان رضوی با یک طلا و یک نقره به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش کاتا آقایان سیدمرتضی جدایی از قم اول شد، حافظ حافظی کیا از تهران بر سکوی دوم قرار گرفت و رضا فضلی از خراسان رضوی به همراه مهدی سوری گلی از قم به مقام سوم مشترک رسیدند.
در بخش کومیته آقایان در اوزان مختلف نتایج زیر به دست آمد:

وزن ۵۵- کیلوگرم: رضا فضلی از تهران و میلاد صادق زاده از خراسان رضوی به ترتیب اول و دوم شدند و حسین سندگل بر سکوی سوم ایستاد.
وزن ۶۰- کیلوگرم: مهدی سوری گلی از قم به مقام اول دست یافت و حیدر حاتم نژاد از کهکیلویه و بویراحمد به مقام دوم رسید و مصطفی حسن پور از تهران به همراه محمد شایان از بوشهر بطور مشترک سوم شدند.
وزن ۶۷- کیلوگرم: محمد خدایار از البرز اول شد و سیداحمد موسوی از لرستان به مقام دوم دست یافت و حسین صفری به همراه میثم احوان به ترتیب از تهران و قم بطور مشترک بر مکان سوم ایستادند.
وزن ۷۵- کیلوگرم: سیدامیر دانیالی و سیدنعمت درویشی به ترتیب از بوشهر و قم به مقام های اول و دوم رسیدند و حمید مهدی نژاد از تهران به همراه علی رضا اجباری از گلستان سوم شد.
وزن ۸۴- کیلوگرم: علی محمد جعفری به همراه مهدی سعدی هر دو از قم به عنوان های اول و دوم دست یافتند و پوریا نیک فرجام به همراه حسن افشاری به ترتیب از تهران و قم بر سکوی سوم قرار گرفتند.
وزن ۸۴* کیلوگرم: سیدمرتضی جدایی از قم اول شد و مقام دوم به محسن تیموری از تهران رسید و محمد بداشتی از قم به همراه مهدی کشویی از اضفهان به مقام سوم رسیدند.
در این بخش تیم قم با کسب سه طلا، ۲ نقره و چهار برنز اول شد، تیم تهران با یک طلا، سه نقره و سه برنز بر سکوی دوم قرار گرفت و تیم بوشهر با یک طلا و یک برنز سوم شد.

دومین دوره رقابت های کاراته ناشنوایان قهرمانی کشور، از صبح امروز در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های کومیته و کاتا در سالن های ورزشی ولایت و ۹ دی شهرستان گرگان با حضور محمدرضا هوشیار و مجید صافی مربیان تیم ملی به همراه حسین نگینی رییس انجمن کاراته فدراسیون ناشنوایان کشور، اسماعیل حاجی آبادی رییس هیات ناشنوایان گلستان و رییس اداره ورزش و جوانان گرگان آغاز شده بود.

نفرات برتر این رقابت ها،علي اكبري ، سيد نعمت درويشي در بخش آقایان و اذر گران اوريمي ، فاطمه قلي زاده بابايي،رقيه نادري و نرجس حاجيان در بخش بانوان به اردوی تیم ملی که از هفته آینده در تهران برگزار می شود، دعوت شدند تا خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی ترکیه که اواخر تیر ماه برگزار می شود، آماده کنند.

 

photo 2016 05 31 19 42 35

photo 2016 05 31 19 42 37

photo 2016 05 31 19 42 40