انتقاد شدید پاشایی از مسئولین مازندران/کاوه پاشایی : اگر این شهر مدیرندارد حاضرم مدیرعامل صنعت شوم !

سرپرست فصول گذشته باشگاه صنعت ساری در پی اتفاقات اخیر این باشگاه برای مدیریت باشگاه اعلام آمادگی کرد .   کاوه پاشایی سرپرست برتلاش و کاربلد فصول گذشته صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ؛ در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه صنعت و عدم روشن شدن تکلیف این باشگاه اظهار داشت : واقعا جای […]

pashaسرپرست فصول گذشته باشگاه صنعت ساری در پی اتفاقات اخیر این باشگاه برای مدیریت باشگاه اعلام آمادگی کرد .

 

کاوه پاشایی سرپرست برتلاش و کاربلد فصول گذشته صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ؛ در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه صنعت و عدم روشن شدن تکلیف این باشگاه اظهار داشت : واقعا جای تعجب دارد که چرا مسئولین استان مازندران و حتی شهر ساری با وجود شناختی که نسبت به سوابق مدیر قبلی دارند باز هم برای اعمال تغییرات جلسات بی نتیجه ای را ترتیب میدهند .

وی افزود : ماهیت ایشان کاملا مشخص شده است و حتی مردم شهر ساری هم هیچ علاقه ای به حضور ایشان در تیم محوب شهرشان ندارند .

سرپرست سابق صنعت ساری ادامه داد : من نمیدانم چرا مسئولین استانی و شهرستانی انقدر راحت با احساسات مردم فوتبال دوست بازی میکنند ، یعنی در این شهر هیچ آدم سالمی وجود ندارد که مدیر کل اداره ورزش و جوانان یا هیات فوتبال و یا نمایندگان مجلس این شهرستان مدیریت این تیم را  که جدیدا ریشه در قلب مردم این شهر کرده است به دست آن بدهند ؟

پاشایی گفت : واقعا حیف فوتبال مازندران  و حتی شهر ساری است که با این همه استعداد و نیروهای جوان و کاربلد در سطح اول فوتبال کشور هیچ جایگاهی ندارد .

این مرد پر تلاش عرصه ورزش در ادامه صحبت هایش ضمن گلایه از مسئولین سیاسی و ورزشی شهرستان ساری اظهار داشت : جالب اینجاست اشخاصی که نماینده مردم یک شهر در مجلس هستند و به انتخاب مردم این شهر به این جایگاه دست پیدا کردند از شخصی حمایت میکنند که همان مردم اصلا قبولش ندارند که این کار جای بسی انتقاد دارد که شما خبرنگاران باید به این موضوع بپردازید . چرا یک نماینده مجلس باید بیایید و از این شخص بی دلیل حمایت کند  ؟ مگر از کارهای ایشان خبر ندارد ؟ یعنی این دوستان هیچ آدم شایسته ای را برای مدیریت این باشگاه ندارند ؟؟

وی افزود : من جاهایی شنیدم که گفته میشد هیچ کسی تمایل ندارد مدیریت این تیم را قبول کند و آخرش هم با حمایت های بعضی دوستان تیم را دوباره به دست مدیر قبلی خواهند داد ، خیلی جالبه اگر مشکل شهر ساری نبود مدیر عامله ، من از همین تریبون استفاده میکنم و اعلام میکنم حاضرم مدیریت تیمی را که برای من خیلی با ارزش است را قبول کنم و خدمتی به مردم ورزش دوست شهر ساری بکنم . این تیم به نوعی در حال حاضر در قلب مردم ساری جای پیدا کرده است و هواداران خونگرم و زیادی دارد و نباید با احساسات این مردم بازی کرد و از مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و آقای مهندس بهروان میخواهم به عنوان عضو سابق این باشگاه ، تکلیف این تیم را هر چه زود تر مشخص کنند و اگر دوباره تیم را به دست مدیر قبلی بدهند خیانت بزرگی به مردم ساری کرده اند .

کاوه پاشایی در پایان گفت : امیدوارم هرچه زودتر مشکل این تیم حل شود و باز هم اعلام میکنم اگر مشکل شهر ساری نداشتن مدیر عامل است ، من حاضرم این تیم را که هیچ کسی حاضر نیست مدیریتش را قبول کند را قبول کنم و دوباره خدمتی به مردم این شهر ورزش دوست بکنم .