گارد راس تیم ملی بسکتبال از فرصت پیش آمده باید بهترین استفاده را ببریم/ جوانان تیم ملی انگیزه زیادی دارند

  ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: از فرصتی که فدراسیون و سرمربی تیم ملی در اختیارمان قرارداده باید بهترین استفاده را ببریم.   به گزارش مازند اسپرت؛ سجاد مشایخیدر مورد شرایط اردویی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: در این دو هفته اردویی که پشت سر گذاشتیم، فشار تمرینات بسیار بالا بود و خیلی از بچه‌ها خسته شده بودند. […]

 

خبرگزاری فارس: از فرصت پیش آمده باید بهترین استفاده را ببریم/ جوانان تیم ملی انگیزه زیادی دارند

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: از فرصتی که فدراسیون و سرمربی تیم ملی در اختیارمان قرارداده باید بهترین استفاده را ببریم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ سجاد مشایخیدر مورد شرایط اردویی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: در این دو هفته اردویی که پشت سر گذاشتیم، فشار تمرینات بسیار بالا بود و خیلی از بچه‌ها خسته شده بودند. بیشتر کارها روی مسائل دفاعی بود و پس از آن بازی ۵ به ۵ را انجام دادیم.

وی ادامه داد: همه بچه‌ها جوان هستند و انگیزه بالایی دارند تا انتخاب شوند. مسابقات تدارکاتی خوبی را پیش رو داریم و باید کاملا برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم.

گارد راس تیم ملی بسکتبال با اشاره به مسابقات غرب آسیا گفت: نخستین مسابقه پیش رو غرب آسیا است محک جدی برای ما خواهد بود. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مشایخی در مورد جوان شدن تیم‌ ملی گفت: این فرصتی است که فدراسیون و بائرمن در اختیار جوان‌ها قرار داده است و باید بهترین استفاده را ببریم، چون کم پیش می‌آید که چنین اتفاقی بیفتد. همه هم رقابت نزدیک با یکدیگر دارند و در حال حاضر در یکی دو پست بازی می‌کنند و اصلا مشخص نیست چه نفراتی انتخاب می‌شوند.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در تورین ایتالیا آماده می‌کند.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این رقابت‌ها در تورنمنت غرب آسیا، فیلیپین، چین و لتونی حضور پیدا می‌کنند./فارس