بوناچیچ: برای قهرمانی به الاهلی آمدم/ قرارداد جدیدم دوساله است

سرمربی جدید جباری و منتظری اظهار داشت: تنها برای قهرمانی به الاهلی آمدم.   به گزارش مازند اسپرت؛تیم الاهلی قطر به همراه جباری و منتظری در ابتدا فصل نتایج خوبی را با هدایت زلاتکو کرانچار کسب نکرد. در نهایت الاهلی کرانچار را اخراج کرد و به جای او یوسف آدم مربی قطری را موقتا برگزید. پس […]

خبرگزاری فارس: بوناچیچ: برای قهرمانی به الاهلی آمدم/ قرارداد جدیدم دوساله است

سرمربی جدید جباری و منتظری اظهار داشت: تنها برای قهرمانی به الاهلی آمدم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛تیم الاهلی قطر به همراه جباری و منتظری در ابتدا فصل نتایج خوبی را با هدایت زلاتکو کرانچار کسب نکرد.

در نهایت الاهلی کرانچار را اخراج کرد و به جای او یوسف آدم مربی قطری را موقتا برگزید. پس از کرانچار بحث آمدن لوکا بوناچیچ مطرح بود تا جایی که او به قطر آمد و حتی گفته شد او با الاهلی قرارداد بسته است. البته حضور بوناچیچ را به آغاز فصل جدید موکول کرده بودند.

بوناچیچ امروز با حضور در قطر در مصاحبه با شبکه الکاس اظهار داشت: من در ابتدا افتخار می‌کنم که در قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال قطر حضور دارم. باید بگویم من با الاهلی قرارداد جدیدی به مدت دوسال منعقد کردم. در طی دو روز گذشته با هیئت رئیسه باشگاه نشستی داشتم تا درباره فصل آینده صحبتی انجام شود. در این فصل آماده هستم تا کارم را با قدرت آغاز کنم با وجود اینکه ماموریت من چند ماهی به تاخیر افتاد زیرا در ماه فوریه گذشته به دوحه آمدم و با الاهلی به مدت یک فصل و نیم قرارداد بستم ولی رئیس باشگاه پس از قرارداد با من صحبت‌هایی را درباره حفظ یوسف آدم گفت و من نیز حرف‌های او را قبول کردم.

وی افزود: من بازی‌های الاهلی را دنبال می‌کردم و خوشحالم که این تیم توانست با هدایت یوسف آدم نتایج خوبی را بگیرم. درباره اختلاف باشگاه با آدم من حرفی نمی‌‌زنم. من با توجه به تجربه خودم هیچ وقت به خودم اجازه مداخله در امور باشگاه را نمی‌دهم و تنها به کارم تمرکز می‌کنم.

سرمربی اسبق سپاهان درباره اینکه اگر در آغاز فصل هدایت الاهلی را برعهده نگیرد آیا به فیفا شکایت می‌کند، اظهار داشت: من فوتبال را دوست دارم و از آن دسته افرادی نیستم که به دنبال دردسر باشم. من با رئیس باشگاه مثل دو جنتلمن توافق کردیم و روی آن حساب می‌کنم.

 بوناچیچ درباره یوسف آدم سرمربی وقت الاهلی اظهار داشت: او مربی توانمندی است اگر بخواهد می‌تواند در کادر فنی تیم بماند ولی فکر کنم او به خاطر نتایج خوبی که در این مدت کوتاه کسب کرده رضایت نمی‌دهد به عنوان کمک مربی کار کند بلکه می‌خواهد به عنوان سرمربی الاهلی یا هر تیم دیگری فعالیت کند./فارس