به مناسبت میلاد امام حسین وشهدا سرخ رود: مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی ترکیبی تراپ در سرخ رود محمودآباد برگزار شد+عکس

اختصاصی مازند اسپرت: مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی ( تراپ)به منظور گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و شهدای بخش سرخ رود در روستای سیاکلا از توابع بخش سرخ رود برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی تراپ به مناسبت گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و شهدای بخش سرخ رود با حضور […]

2525222اختصاصی مازند اسپرت: مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی ( تراپ)به منظور گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و شهدای بخش سرخ رود در روستای سیاکلا از توابع بخش سرخ رود برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات تیر اندازی به اهداف پروازی تراپ به مناسبت گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و شهدای بخش سرخ رود با حضور علاقمندان به ورزش تیراندازی در روستای سیاکلا برگزار شد.
رقابتهای تیر اندازی به اهداف پروازی ( تراپ ) با حضور بیش از ۷۰ تیر انداز از استانهای اراک، گیلان، گلستان، تهران، بجنورد، خراسان رضوی و یازده شهر استان مازندران برگزار شد.
این دوره از مسابقات تیراندازی که به دو صورت،شامل تراپ ثابت (۱۰پرواز) و تراپ رندوم (۱۵پرواز)بدون برگزاری مرحله نهایی بصورت همزمان در دو بخش ثابت و رندوم  برگزار شد.
در نهایت در پایان این دوره از رقابتها برزو صیادی از سرخ رود توانست بیشترین هدف را نشانه بگیرد و به مقام اول دست باید .
حمید جعفری عبدالملکی و افشار بهرامی از زاغمرز بترتیب دوم و سوم شدند.
مرتضی رمضان نیا از بابلسر، شمس الدین خلیقی از آق قلا گلستان و علی اقبالی از نور عناوین چهارم تا ششم رو کسب کردند .
به نفرات برتر ایندوره از رقابتها جوایز نقدی دو تا ششم میلیون ریالی اهداء شد.
این دوره از رقابتها به همت اداره ورزش و جوانان محمودآباد،هیات تیراندازی شهرستان محمودآباد و بخش سرخ رود  ،دهیاری و شورای اسلامی روستای سیاکلا و چاپ موج برگزار شد.

 

1

2

3

5

7

9

555