رئیس هیأت کاراته مازندران:مازندران قهرمان کاراته بانوان انتخابی تیم ملی شد

  رئیس هیأت کاراته مازندران گفت: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان انتخابی تیم ملی، مازندران با اقتدار قهرمانی کشور شد.   به گزارش مازند اسپرت علی سلطانی امروزدر ساری اظهار کرد: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور انتخابی تیم ملی، تیم مازندران با اقتدار قهرمان کشور شد. وی با اشاره به […]

 

خبرگزاری فارس: مازندران قهرمان کاراته بانوان انتخابی تیم ملی شد

رئیس هیأت کاراته مازندران گفت: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان انتخابی تیم ملی، مازندران با اقتدار قهرمانی کشور شد.

 

به گزارش مازند اسپرت علی سلطانی امروزدر ساری اظهار کرد: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور انتخابی تیم ملی، تیم مازندران با اقتدار قهرمان کشور شد.

وی با اشاره به سطح بالای این مسابقات با حضور برترین‌های کشور، تصریح کرد: تیم مازندران با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رئیس هیأت کاراته مازندران افزود: این مسابقات که در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار شد، پس از تیم مازندران که با اقتدار قهرمانی کشور شد تیم‌های کرمانشاه با دو مدال طلا و گیلان با یک مدال طلا و یک مدال نقره به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسؤول ادامه داد: در این پیکارها کاراته‌کاهای مازندرانی، فاطمه چالاکی و رزیتا علی‌پور با برتری مقابل حریفان موفق به کسب دو مدال طلا، زهره برزگر و زهرا برزگر به دو مدال نقره و زینب تقوی نیز به مدال برنز دست یافت.

سلطانی در پایان گفت: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را داشت و نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی بانوان دعوت می‌شوند./فارس