کسب عنوان نایب قهرمانی جودوی کوراش ساحلی مازندران در کشور

  رئیس هیأت جودوی مازندران از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم جودوی کوراش مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت مجتبی قدمی  با اشاره به رقابت خوب ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات بیان داشت: مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی مردان ایران یادواره شهید مدافع حرم شهید مصطفی شیخ الاسلامی در چالوس با کسب […]

 

خبرگزاری فارس: کسب عنوان نایب قهرمانی جودوی کوراش ساحلی مازندران در کشور

رئیس هیأت جودوی مازندران از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم جودوی کوراش مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت مجتبی قدمی  با اشاره به رقابت خوب ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات بیان داشت: مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی مردان ایران یادواره شهید مدافع حرم شهید مصطفی شیخ الاسلامی در چالوس با کسب عنوان نایب قهرمانی تیم مازندران خاتمه پذیرفت.

وی از کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز توسط ورزشکاران مازندرانی خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقات محمدحسین شیخ الاسلامی در وزن ۶۰- کیلوگرم و مسعود حسن زاده در وزن ۹۰+ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی موفق به کسب دو مدال ارزشمند طلا شدند رضا رضاپور و عادل صادقی به دو مدال برنز رسیدند.

رئیس هیات جودوی مازندران درباره نتایج تیمی این مسابقات گفت: همچنین در این پیکارها تیم خراسان شمالی با ۳ مدال طلا به مقام اول و خراسان جنوبی با یک مدال طلا به مقام سومی دست یافتند.

قدمی با بیان اینکه این مسابقات برای حضور ملی پوشان در رقابت های آسیایی ویتنام برگزار شد، افزود: این مسابقات  به منظور حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار شد./فارس