آغاز مسابقات والیبال بانوان برای کسب سهمیه المپیک با پیروزی ایتالیا

  تیم ملی والیبال بانوان ایتالیا در نخستین روز از مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شد کره‌جنوبی را شکست دهد.   به گزارش مازند اسپرت مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته والیبال و در بخش بانوان از امروز به میزبانی ژاپن آغاز شد. تیم‌های ایتالیا و کره‌جنوبی نخستین بازی را انجام دادند که ایتالیا موفق شد با […]

 

خبرگزاری فارس: آغاز مسابقات والیبال بانوان برای کسب سهمیه المپیک با پیروزی ایتالیا

تیم ملی والیبال بانوان ایتالیا در نخستین روز از مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شد کره‌جنوبی را شکست دهد.

 

به گزارش مازند اسپرت مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته والیبال و در بخش بانوان از امروز به میزبانی ژاپن آغاز شد. تیم‌های ایتالیا و کره‌جنوبی نخستین بازی را انجام دادند که ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای (۲۵-۱۷, ۲۵-۲۰, ۲۵-۲۷, ۲۵-۱۸) به برتری برسد.

مارکو بونیتا سرمربی تیم ملی ایتالیا در نشست خبری در این باره گفت: من برای کسب این پیروزی خوشحالم. خوشحالم برای روشی که توسط آن به پیروزی رسیدیم. در دو ست نخست ما بازی استراتژیکی داشتیم. در ست چهارم هم خونسردی و آرامش خودمان را حفظ کردیم و در نهایت به برتری رسیدیم.

لی جانگچول سرمربی کره جنوبی نیز درباره شکست تیمش، اظهار داشت: پشیمانم از اینکه ست اول را از دست دادیم و فکر می‌کنم این باخت به خاطر فشاری بود که روی ما وجود داشت. در ست دوم بهتر بازی کردیم. امیدوارم در بازی بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

۸ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند./فارس