فهرست داوران کشتی در المپیک ریو نهایی شدامامی تنها داور المپیکی کشتی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو

  اتحادیه جهانی کشتی فهرست نهایی داوران قضاوت‌کننده در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را اعلام کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی فهرست نهایی داوران را برای قضاوت در المپیک ۲۰۱۶ را اعلام کرد. در حالی‌که دی ماه سال گذشته فهرست اولیه داوران اعلام شده بود با توجه به عملکرد داوران در […]

 

خبرگزاری فارس: امامی تنها داور المپیکی کشتی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو

اتحادیه جهانی کشتی فهرست نهایی داوران قضاوت‌کننده در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی فهرست نهایی داوران را برای قضاوت در المپیک ۲۰۱۶ را اعلام کرد. در حالی‌که دی ماه سال گذشته فهرست اولیه داوران اعلام شده بود با توجه به عملکرد داوران در مسابقات قاره‌ای و گزینشی المپیک (ازبکستان، مغولستان و ترکیه)‌ شاهد تغییرات و جابجایی در برخی از نفرات بودیم به طوری‌که یکی از این تغییرات نیز در سهمیه ایران صورت گرفت.

در حالی‌که پیش‌تر نام اردوان صاحب به عنوان نماینده داوری ایران در بازی‌های المپیک اعلام شده بود بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته، محمد ابراهیم امامی، رئیس کمیته داوران کشورمان جایگزین صاحب شد.

به گزارش فارس، تعداد داوران انتخاب شده برای قضاوت در المپیک ۲۰۱۶ ریو با کاهشی ۳۰ نفره نسبت به المپیک ۲۰۱۲ لندن به ۵۰ نفر رسیده است که از بین کشورهای جهان تنها کشورهای بلغارستان، آلمان و فرانسه ۲ داور قضاوت کننده در این مسابقات خواهند داشت.

از دیگر نکات جالب این است که با وجود اینکه مصر موفق به کسب هر ۶ سهمیه المپیک در کشتی فرنگی و همچنین دو سهمیه کشتی آزاد شده است و ابراهیم مصطفی را به عنوان مدرس در ترکیب نهایی المپیک دارد، اما داوری در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

اردوان صاحب و بهمن طالبی داوران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ لندن بودند./فارس