مردم نوشهر امیدوار به احیای دوباره شموشک + عکس

 حدود دو سال قبل فردی بنام وحید کلهر با کلی وعده و وعید و با ادعای سرمایه گزاری و احیای شموشک ورود کرد و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان و سایر مسئولین را نیز با خود به همراه داشت و برای یکی دوماهی با انتخاب علی جانملکی و تشکیل یک […]

 حدود دو سال قبل فردی بنام وحید کلهر با کلی وعده و وعید و با ادعای سرمایه گزاری و احیای شموشک ورود کرد و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان و سایر مسئولین را نیز با خود به همراه داشت و برای یکی دوماهی با انتخاب علی جانملکی و تشکیل یک تیم منسجم و برگزاری چند بازی تدارکاتی، این تیم را در آستانه حضور در لیگ قرار داد اما به یکباره پس از یک سری اتفاقات عجیب و غریب و خنده دار به یکباره عطای کار را به لقایش بخشید و غیب شد تا دست مردم امیدوار نوشهر را برای میثاقی دوباره با شموشک در پوست حنا بگذارد.

به گزارش مازند اسپرت ، پس از فوت مهندس درویش(مالک باشگاه شموشک نوشهر) این تیم با مهری مسئولین همراه شد تا دیگر نامی از شموشک در فوتبال کشور نباشد.

هواداران این تیم پس از پیگیری ها فراوان و با همکاری میثم بائو بازیکن اسبق تیم شموشک موفق شدند تا دست به احیای شموشک بزنند.

اما ظهر امروز (پنجشنبه) جلسه ای با حضور مسئولین نوشهر،میثم بائو و مير مهدي حسيني که برای احیای شموشک پیش قدم شده است برگزار شد.

در این جلسه به پیرامون چگونگی احیای شموشک پرداخته شد که مسئولین آمادگی خود را برای حمایت از احیای شموشک اعلام کردند که در چندروز آینده جلسه نهائی با حضور غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان برگزار می شود تا شموشک در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور داشته باشد.

 

http://www.varzeshjavan.com/upfiles/photo/2016/5/12/photo_2016-05-12_08-51-17.jpg