رئیس هیأت شطرنج مازندران خبر دادانتخاب نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی مازندران

  رئیس هیأت شطرنج مازندران گفت: نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان برای حضور در رقابت‌های کشور معرفی شدند.   به گزارش مازند اسپرت؛ محمد علی‌نژاد با اشاره به رقابت ۶۳ شطرنج باز در قهرمانی استان اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی انتخابی استان در ردهای مختلف سنی در ساری با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت. وی با […]

 

خبرگزاری فارس: انتخاب نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی مازندران

رئیس هیأت شطرنج مازندران گفت: نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان برای حضور در رقابت‌های کشور معرفی شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ محمد علی‌نژاد با اشاره به رقابت ۶۳ شطرنج باز در قهرمانی استان اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی انتخابی استان در ردهای مختلف سنی در ساری با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه شطرنج‌بازان در این مسابقات در ۹ دور با هم رقابت کردند، افزود: نفرات برتر این مسابقات برای حضور در قهرمانی کشور به اردوی تیم منتخب مازندران دعوت می‌شوند.

رئیس هیأت شطرنج مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: سیدجعفر خمیسی با کسب ۷/۵ امتیاز نفر اول شد و محمد امین مولایی و آرمین خواجوی با هفت امتیاز دوم وسوم شدند و به مسابقات جشنواره کشوری مسابقات شطرنج به عنوان نماینده مازندران حضور می‌یابند.

علی‌نژاد با بیان اینکه مطهره اسدی استاد فیده بانوان نیز در این مسابقات اول شد، گفت: علیرضا صمدی در زیر هشت سال پسران و الینا صمدی در زیر هشت سال دختران نیز قهرمان شدند.

وی همچنین از قهرمانی رهام مجیدی در زیر ۱۰ سال پسران و فاطمه ابراهیمی در زیر ۱۰ سال دختران اشاره کرد و افزود: رحمان بردی کاظمی در رده سنی بالای ۵۰ سال و عبدالرزاق امامیان در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند./فارس