پیش بازی نساجی مازندران – آلومینیوم هرمزگان

پیش بازی نساجی مازندران – آلومینیوم هرمزگان ✅در هفته سی و هفتم لیگ یک نساجی مازندران و آلومینیوم هرمزگان به مصاف هم می روند.به گزارش مازند اسپرت؛در هفته سی و هفتم لیگ یک کشور در روز سه شنبه و از ساعت ۱۷:۰۰ نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.   ✅نساجی […]

پیش بازی نساجی مازندران – آلومینیوم هرمزگان

1

✅در هفته سی و هفتم لیگ یک نساجی مازندران و آلومینیوم هرمزگان به مصاف هم می روند.
به گزارش مازند اسپرت؛در هفته سی و هفتم لیگ یک کشور در روز سه شنبه و از ساعت ۱۷:۰۰ نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

 

✅نساجی که هر سال از مدعیان صعود به لیگ برتر بود در این فصل پنج هفته مانده به پایان رقابت ها از صعود به لیگ برتر بازماند و در حال حاضر با ۵۰امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

 

✅نساجی چی ها در حالی به این جایگاه دست یافتند که اعتراضشان نسبت به داوری های این فصل ادامه دارد و بر این باورند که اگر ناداوری ها بر علیه آن ها نبود در حال حاضر جشن لیگ برتری شدن خود را بعد از ۲۳سال برپا می کردند.این ادعا در حالی رخ داده که بسیاری از کارشناسان داوری با معترضین قائمشهری هم عقیده هستند.حال آن ها در تلاشند تا با کسب حداقل امتیاز در دو بازی آینده به موقعیت جدولی خود بهبود ببخشند.

 

اما در آن طرف میدان هم آلومینیوم هرمزگانی است که روزی در سطح اول فوتبال توپ می زد.هرمزگانی ها که پیش از این سقوطشان به دسته دو قطعی شده بود تا اینجا کار موفق به کسب ۲۸ امتیاز شدند و در رده بیستم قرار دارند.
آن ها هم همانند چند تیم دیگر از مهری های مسئولین خود ضربه خوردند و بر این باورند که شرایط بد مالی باعث سقوط آن ها شده است.