به مناسبت گرامیداشت روز معلم انجام شد: تجلیل از معلمان ورزشی شهرستان محمودآباد + عکس

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و طی مراسمی در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآباد از معلمانی که بعنوان رئیس ،نائب رئیس هیأت و… با دستگاه ورزش شهرستان همکاری دارند با اهداء لوح و هدیه تجلیل گردید. به گزارش مازند اسپرت؛ رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ظهر امروز در دیدار و تقدیر از معلمان […]

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و طی مراسمی در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآباد از معلمانی که بعنوان رئیس ،نائب رئیس هیأت و… با دستگاه ورزش شهرستان همکاری دارند با اهداء لوح و هدیه تجلیل گردید.

به گزارش مازند اسپرت؛ رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ظهر امروز در دیدار و تقدیر از معلمان روسای هیأتهای ورزشی،نائب رئیسان و… اظهار داشت: معلم سرچشمه و منشأ پیشرفت و هدایتگر نسل آیندهساز در جوامع مختلف است که راه را بهسوی فردای روشن و آرمانی هموار میکند و برای این کار از جانمایه میگذارد.
اسماعیل پهلوان با تبریک ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلّم، افزود: یکی از نشانههای بزرگی معلم این است که روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را بهعنوان روز معلم نام نهادهاند تا همگان بدانند معلمان شهدا را تربیتکردهاند تا در عرصه شهادت و ایثار گام بردارند.
وی ادامه داد: مربیان ورزش در جایگاه یک معلم ایفای نقش می کنند و آموزنده علوم ، اخلاق و تربیت هستند ،بخشی از جامعه ورزش وظیفه معلمی را به عهده دارد،همه ما سهمی در کار معلمی و تربیت جامعه داریم.
اسماعیل پهلوان  در پایان تصریح کرد:جايگاه اصلي ورزش در مدارس هنوز در كشورمان شناخته و ايجاد نشده است. البته اوضاع نسبت به گذشته بهتر شده اما هنوز تا رسيدن به نقطه عالي راه زيادي مانده است.
وی ادامه داد:يكي از مشكلاتي هم كه در كم اهميت شمردن ورزش و زنگ آن و مربيان ورزش در مدارس نقش داشته به كارگيري معلمان و نيروهاي غير تخصصي در اين جايگاه است.مشكلي كه البته با توجه به اقدامات انجام شده تا حدودي مرتفع شده است. همه اينها نيازمند آن است كه جايگاه معلمان ورزش در آنجايي كه بايد باشد، حفظ شود، چرا كه اگر دبير درس تربيت‌بدني فاقد مهارت و غيرمتخصص باشد، مي‌تواند موجب بي‌توجهي دانش‌آموزان به ورزش و سلامتي در بزرگسالي شود.
در پایان به همت امور ورزش بانوان و امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان محمودآباد به  چندی تن از روسای هیأتهای ورزشی،نائب رئیسان که در شغل شریف معلمی در عرصه  ورزش خدمت می کنند با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.
حسین رضایی(رئیس هیأت بسکتبال) – محمد ربیعی(رئیس هیأت بدمینتون)-حسین فرزانه(رئیس هیأت دو ومیدانی ) سلمیه بور(نائب رئیس هیأت  ووشو) – علیرضا شیرویه (رئیس هیأت تکواندو)-خانم فرزانه مقدسی (خبرنگار ورزشی)-فاطمه فرخی (نائب رئیس هیأت اسکیت)-حجت اله رحیمی(رئیس هیأت کوهنوردی)-محمد علی خاکپور(رئیس هیأت اسکیت) از جمله نفراتی بودند که در این مراسم تجلیل شدند.

 

photo 2016 05 09 08 17 12

photo 2016 05 09 08 17 14

photo 2016 05 09 08 17 05

photo 2016 05 09 08 17 16