دبیر هیأت کشتی مازندران خبر دادرقابت ۲ کشتی‌گیر فرنگی‌کار مازندرانی در جام جهانی

  دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: در جام جهانی ۲۰۱۶ کشتی فرنگی ۲ کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی به روی تشک می‌روند.   به گزارش مازند اسپرت غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به رقابت ۱۶ کشتی‌گیر در هشت وزن جام جهانی ۲۰۱۶، اظهار کرد: در این مسابقات دو کشتی‌گیر مازندرانی در وزن‌های ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم در […]

 

خبرگزاری فارس: رقابت 2 کشتی‌گیر فرنگی‌کار مازندرانی در جام جهانی

دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: در جام جهانی ۲۰۱۶ کشتی فرنگی ۲ کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی به روی تشک می‌روند.

 

به گزارش مازند اسپرت غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به رقابت ۱۶ کشتی‌گیر در هشت وزن جام جهانی ۲۰۱۶، اظهار کرد: در این مسابقات دو کشتی‌گیر مازندرانی در وزن‌های ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی به مصاف حریفان می روند.

وی تصریح کرد: قاسم رضایی در وزن ۹۸ کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در ۱۳۰ کیلوگرم به‌عنوان دو مازندرانی در ترکیب تیم ملی در این رقابت ها هستند.

دبیر هیأت کشتی مازندران ادامه داد: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور تیم های ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، اوکراین، بلاروس، قزاقستان و آلمان ـ هشت تیم برتر جهان ـ روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: در این مسابقات فرهاد اسماعیل‎نژاد نیز به‎عنوان یکی از مربیان باتجربه در کادر فنی و در کنار محمد بنا سرمربی تیم ملی حضور دارد./fars