رئیس هیأت کاراته مازندران خبر دادکسب ۵ مدال توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در انتخابی تیم ملی

  رئیس هیأت کاراته مازندران از کسب ۵ مدال توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت علی سلطانی با اشاره به درخشش ورزشکاران مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی مردان کشور در تهران کاراته‌کاهای مازندرانی موفق به کسب پنج مدال شدند. […]

 

خبرگزاری فارس: کسب 5 مدال توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت کاراته مازندران از کسب ۵ مدال توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت علی سلطانی با اشاره به درخشش ورزشکاران مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی مردان کشور در تهران کاراته‌کاهای مازندرانی موفق به کسب پنج مدال شدند.

وی با اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات با حضور ملی‌پوشان افزود: این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی را داشت، به همین منظور برترین‌های کشور حضور داشتند.

رئیس هیأت کاراته مازندران از کسب دو مدال نقره و سه مدال برنز ورزشکاران مازندرانی خبر داد و گفت: مصطفی روستا در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و رضا عنایتی در منهای ۶۷ کیلوگرم به دو مدال نقره، محمد شهریاری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، رضا بهرام‌پور در منهای ۸۴ کیلوگرم و سجاد فرخی در به اضافه ۸۴ کیلوگرم نیز به سه مدال برنز دست یافتند.

سلطانی افزود: تیم مازندران در نتایج تیمی موفق به کسب عنوان سومی این مسابقات شد./فارس